墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 17
累積人氣: 5391
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 5 日  星期四   雷雨


不安 分類: 我的感想

          本來今日係一個完美ge日子 ,

所有問題都好快解決 ,

又冇俾人罵喎!!

仲好開心tim!!

時間亦過得好快 ,

係不知不覺間 ,

已經過左第5堂啦!!

赤影 要去比賽 ,

雖然感覺有d空虛 ,

但係睇在時間過得快ge份上 ,

就算再空虛就唔驚啦!!

 

食完lunch仲好玩 ,

本來天好光架!!

同 (喂喂) 傾左兩句之後 ,

竟然黑都冇人有喎!!

雖然天黑左 , 但係比我ge感覺 ,

竟然係開心 , 快樂。

而且仲有一種神秘ge感覺 ,

同一般天黑ge感覺完全唔同。

再過左冇久 , 就落起大雨黎啦!!

突然 , 我真係好開心 ,

感覺好high啊!!

原因冇他 , 因為我中意落暴雨ge感覺 ,

淋暴雨我就更加中意 ,

個d大滴大滴ge雨水 ,

滴係自己ge身上 , 面上。

個種感覺真係high到冇人有啊!!

睇到突如其來ge大雨 ,

我覺得今日直情係完美到冇得再完美。

 

就係呢個時候 , miss pang 又罵人了

因為有人玩得太過份。

當然 , 我知道果個係邊個 ,

但係我並唔打算講出黎。

因為我覺得冇必要。

 

佢罵罵下人 , 突然 , 出現一聲雷聲。

我的而且確係比佢嚇親 ,

但係呢下雷聲令我心跳得好亂 ,

好似成個心都唔係我ge咁 ,

果個感覺比驚 , 比嚇親仲恐怖 ,

就好似玩緊過山車 ,

突然下陡坡果種 , 個心空左ge感覺。

我自認我唔係一個細膽ge人 ,

亦唔係一個驚雷聲ge人 ,

甚至仲好中意睇人聽到雷雨之後 ,

d女仔ge尖叫聲 , 同埋d男仔ge呼叫聲。

最重要ge係 , 我一定唔係人面前喊 ,

但係咁次我竟然喊左出黎 ,

强忍住ge眼淚係眼眶度 ,

我叫自己要笑 ,

要由心裡笑 , 再驚 , 再亂 , 都要笑 ,

只有笑 , 先可以令我唔破壞自己ge低線。

原來  笑  都唔可以令心情平復 ,

我只有用最有效ge方法。

就係令自己痛 ,

就有痛 , 先可以忘記果種唔知點形容ge感覺 ,

果然 , 我真係控制到我ge眼淚。

 

事後 , 我安慰自己 ,

我唔係驚雷 ,

而係因為我身邊冇人 ,

令我冇安全感。

前面ge同學 , 同左邊ge同學都離我好遠 ,

果種無助ge感覺 , 就好似被黑色包圍。

伸手不見五指。 求助無門。

 

真係真係好痛 , 好痛 , 好驚 , 好恐怖啊!!

 



2009 年 3 月 4 日  星期三   微雨


羨慕 開心 分類: 未分類

      今日超超超唔開心喎!!

一開始 , 俾 (謝sir) 講教訓。

本來我好唔中意d人明明就唔關佢事 ,

又要出黎扮晒野。

但係 (謝sir) 教訓我地 ,

我反而冇反感。

或者係因為我感覺到佢真係關心我地 ,

而唔係取笑 or 諷刺我地啦!!

跟住music堂 , 又俾MK罵我唔專心 ,

最白痴ge係 , 佢話我冇聽書 ,

係因為佢睇我對眼冇反應。

大佬呀!!  你要我對眼點俾反應你呀!!

超白痴 , 最O嘴囉!! 

冇野搵夥黎罵。  on9 架!!

跟住FP堂 , 又俾 (miss呂) 玩。

超超超唔開心呀!!

我都唔知點解 ,

我竟然衝口而出咁講 ,

我喊俾你睇架!!

搞到全班笑我!! 

唉~~~

 

不過今日睇到個新聞 ,

又令我開心返啦!!

 

警方仍在東涌    一帶搜索,追緝一名赤手空拳年青獨行賊,他涉及東涌一間銀行被劫八萬元現金有關。

獨行賊年約二十歲,頭戴冷帽及太陽眼鏡,他下午三時許步入東涌東堤灣畔    旁一間銀行,突然跳過一點二米高玻璃櫃面,自行從抽屜內取走一叠八萬元八萬元鈔票,經職員通道離開銀行,飛步向港鐵站逃去。

 

我覺得佢超正呀!!

又勁喎!! 

雖然做賊就有d咁ge怪。

不過試問又有幾多個賊可以自己一個 ,

又唔會俾人捉到呀??

雖然數目唔大 ,

但係咁更顯得佢唔貪心 ,

因為貪心ge人 , 最終一定會失敗 ,

我唸 , 就係因為佢唔貪心 ,

所以先可以做到咁掛。

不過佢真係好勁囉!!

佢竟然可以跳過一米二喎!!

一個字講晒 , 勁!!

 



2009 年 2 月 22 日  星期日   陰天


童軍 愉快 分類: 未分類

          琴日 , 我地去左行山 ,

講真啊!!  都幾悶下架!!

毫無挑戰性!!

而且一d行山ge  feeling都冇。

d地係石屎 , 感覺d花草樹木都離我好遠咁。

真係好無聊啊全個過程。

不過同時我亦體會到 ,

原來我係咁無用架!!

好彩我有一個好有安全感 ,

思想成熟ge組員。

如果唔係 , 我一定唔知點算好啊!!

最近 , 幾年間 , 我發現我自己越來越唔蜀立啦!!

好似咩都要依靠人地。

當時話要蜀立ge我 , 去左邊啊??

當時話一到自己有能力時 ,

就即立搬出去ge我 , 又去左邊啊??

到底我......

我幾時開始改變架??

係中一??  中二??  定小六啊??

如果我依家開始改變自己 ,

令自己蜀立 , 會唔會太遲啊??

琴日 , 望住佢ge背景 ,

我先知道 , 原來我已經不知不覺咁 ,

變得微小 , 變得軟弱!!

我應該堅強架!!

我唔應該咁經唔起考驗架!!

 

 

總是在臨睡前 , 才知道功課只做了一點點 ,

總是在考試後 , 才了解該溫的書本沒有溫 ,

總是在失去了 , 才懂得什麼叫珍惜和後悔。

這些總總 , 都是因為有比較嗎??

因為別人都做了功課 , 而自己卻沒做。

因為考完試後 , 別人的成績那麼高 , 自己卻這麼低。

因為曾經擁有過 , 所以才會感覺到失去。

 



2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


情人節 愉快 分類: 未分類

            情人快樂

仲有單身ge人快d搵到 "佢"

同埋 , 有中2人ge人表白成功!!

哈哈.....

 

一年12個月 ,

就有12個情人節 ,

不過我就覺得 ,

最最最重要ge情人節 ,

只有3個。

情人節 , 白色情人節 , 黑色情人節 。

不過如果太多情人節ge話 ,

咁情人節盲 冇意義啦!!

唔係咩??

 

今日 , 我同younger brother ,

傾發夢ge事 ,

原來我同brother有時會發一d差唔多ge夢架!!

好得意啊!!

我地仲傾傾下笑到傻左tim!!

佢又話我痴線 ,

又話我傻 ,

我就話返佢係豬 ,

跟住我又對住個window大叫 ,

佢又話我痴線 ,

仲有個呀伯望住我tim!!

我唸我真係痴左線啦今日。

不過我大叫係有原因架 ,

佢打完噴嚏之後 ,

問我靚唔靚!!

咁我梗係激動架啦!!

咁核突~~

 

今日ge新聞最得意啊!!

人地14歲媽媽 ,

佢就黎個13歲爸爸 ,

咁會唔會有12歲奶奶架??

不過睇佢個樣都好似好細喎!!

但係起碼佢唔似d冇良ge父母咁 ,

生完個baby就唔要佢。

佢仲話會負責任 ,

雖然只有13歲 ,

但係佢比起好多不負責任ge人 ,

好好多。所以.......

我會支持佢架!!

 



2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


新聞 不安 分類: 我的感想

         次次睇新聞 ,

一定會講有關 "金融海嘯" ge野 ,

唔係邊度邊度關門大吉 ,

就係邊度邊度 "點餸"  - 是椒炒油

再唔係就減薪。

最近仲勁 , 仲抗議tim!!

D人係咪食得太飽 ,

又得閒得擠啊??

成日講 "加快減慢" 。

如果冇記錯ge話 ,

係07年 , 我記得係有加薪。

依家經濟唔好 , 減薪好正常啫!!

咪同未加薪前一樣 ,

香港人果然係一D都唔蝕低得 ,

但係咁又未必唔係一件好事ge!!

不過如果香港人太自大ge話 ,

咁就一定唔係好事。

e.g. "有人冇工做 , 有工冇人做"

呢個就係最好ge  e.g.

 

再加上 , 香港有crisis ,

身為香港人 , 唔係應該一起打破crisis咩??

睇到香港 , 一次又一次發生一d唔愉快ge事 ,

我覺得我對香港好失望啊!!

e.g. 迪士尼加價 ,

咁樣加法根本唔公平 ,

"金融海嘯" 已經冇咩人會去旅行 ,

d人會黎 , 我唸係因為 ,

佢地都覺得香港人係個自由國家 ,

而且服務態度又好。

所以先會黎。

但係發生d咁ge事 , 如果你係果d人 ,

你又會唔會再黎啊??

我一定唔會囉!!

對香港我真係好失望啊!!

 

最近 , 好似覺得 ,

地球真係發火啦!!

曾經係唔知邊度睇過 ,

我們住的地球正被無知又自大的人類破壞著 ,

我們對它無止境的需要 ,

總有無數冠冕堂堂的理由壓榨它所有資源 ,

 

我們霸佔了其他生物的生存空間 ,

只因我們自認為高等的 , 偉大的生物 ,

我們的貪婪 , 我們需索無度 ,

我們無知又糊塗 ,

終有一天 , 地球會變成火星 ,

我們或死或成了怪怪的外星人。

 

地球上的溫度一年比一年高 ,

連四季也不再正常 ,

歷史上從來發生過的災難亦一一發生。

我們看不到地球已經傷痕累累 ,

我們不給它休息療傷的機會 ,

我們漠視著眼前的危機 ,

 

地球在哀號 , 沒人聽得見 ;

地球在哭泣 , 沒人看得見 ;

地球在怒吼 , 沒人要理會 ;

地球在報復 , 沒人感覺到。

 

講真啊!! 我真係覺得佢寫得好好架!!