| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
雷  |
分類: 我的感想 |
本來今日係一個完美ge日子 ,
所有問題都好快解決 ,
又冇俾人罵喎!!
仲好開心tim!!
時間亦過得好快 ,
係不知不覺間 ,
已經過左第5堂啦!!
赤影 要去比賽 ,
雖然感覺有d空虛 ,
但係睇在時間過得快ge份上 ,
就算再空虛就唔驚啦!!
食完lunch仲好玩 ,
本來天好光架!!
同 (喂喂) 傾左兩句之後 ,
竟然黑都冇人有喎!!
雖然天黑左 , 但係比我ge感覺 ,
竟然係開心 , 快樂。
而且仲有一種神秘ge感覺 ,
同一般天黑ge感覺完全唔同。
再過左冇久 , 就落起大雨黎啦!!
突然 , 我真係好開心 ,
感覺好high啊!!
原因冇他 , 因為我中意落暴雨ge感覺 ,
淋暴雨我就更加中意 ,
個d大滴大滴ge雨水 ,
滴係自己ge身上 , 面上。
個種感覺真係high到冇人有啊!!
睇到突如其來ge大雨 ,
我覺得今日直情係完美到冇得再完美。
就係呢個時候 , miss pang 又罵人了
因為有人玩得太過份。
當然 , 我知道果個係邊個 ,
但係我並唔打算講出黎。
因為我覺得冇必要。
佢罵罵下人 , 突然 , 出現一聲雷聲。
我的而且確係比佢嚇親 ,
但係呢下雷聲令我心跳得好亂 ,
好似成個心都唔係我ge咁 ,
果個感覺比驚 , 比嚇親仲恐怖 ,
就好似玩緊過山車 ,
突然下陡坡果種 , 個心空左ge感覺。
我自認我唔係一個細膽ge人 ,
亦唔係一個驚雷聲ge人 ,
甚至仲好中意睇人聽到雷雨之後 ,
d女仔ge尖叫聲 , 同埋d男仔ge呼叫聲。
最重要ge係 , 我一定唔係人面前喊 ,
但係咁次我竟然喊左出黎 ,
强忍住ge眼淚係眼眶度 ,
我叫自己要笑 ,
要由心裡笑 , 再驚 , 再亂 , 都要笑 ,
只有笑 , 先可以令我唔破壞自己ge低線。
原來 笑 都唔可以令心情平復 ,
我只有用最有效ge方法。
就係令自己痛 ,
就有痛 , 先可以忘記果種唔知點形容ge感覺 ,
果然 , 我真係控制到我ge眼淚。
事後 , 我安慰自己 ,
我唔係驚雷 ,
而係因為我身邊冇人 ,
令我冇安全感。
前面ge同學 , 同左邊ge同學都離我好遠 ,
果種無助ge感覺 , 就好似被黑色包圍。
伸手不見五指。 求助無門。
真係真係好痛 , 好痛 , 好驚 , 好恐怖啊!!
|
羨慕  |
分類: 未分類 |
今日超超超唔開心喎!!
一開始 , 俾 (謝sir) 講教訓。
本來我好唔中意d人明明就唔關佢事 ,
又要出黎扮晒野。
但係 (謝sir) 教訓我地 ,
我反而冇反感。
或者係因為我感覺到佢真係關心我地 ,
而唔係取笑 or 諷刺我地啦!!
跟住music堂 , 又俾MK罵我唔專心 ,
最白痴ge係 , 佢話我冇聽書 ,
係因為佢睇我對眼冇反應。
大佬呀!! 你要我對眼點俾反應你呀!!
超白痴 , 最O嘴囉!!
冇野搵夥黎罵。 on9 架!!
跟住FP堂 , 又俾 (miss呂) 玩。
超超超唔開心呀!!
我都唔知點解 ,
我竟然衝口而出咁講 ,
我喊俾你睇架!!
搞到全班笑我!!
唉~~~
不過今日睇到個新聞 ,
又令我開心返啦!!
警方仍在東涌 一帶搜索,追緝一名赤手空拳年青獨行賊,他涉及東涌一間銀行被劫八萬元現金有關。
獨行賊年約二十歲,頭戴冷帽及太陽眼鏡,他下午三時許步入東涌東堤灣畔 旁一間銀行,突然跳過一點二米高玻璃櫃面,自行從抽屜內取走一叠八萬元八萬元鈔票,經職員通道離開銀行,飛步向港鐵站逃去。
我覺得佢超正呀!!
又勁喎!!
雖然做賊就有d咁ge怪。
不過試問又有幾多個賊可以自己一個 ,
又唔會俾人捉到呀??
雖然數目唔大 ,
但係咁更顯得佢唔貪心 ,
因為貪心ge人 , 最終一定會失敗 ,
我唸 , 就係因為佢唔貪心 ,
所以先可以做到咁掛。
不過佢真係好勁囉!!
佢竟然可以跳過一米二喎!!
一個字講晒 , 勁!!
|
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
童軍  |
分類: 未分類 |
琴日 , 我地去左行山 ,
講真啊!! 都幾悶下架!!
毫無挑戰性!!
而且一d行山ge feeling都冇。
d地係石屎 , 感覺d花草樹木都離我好遠咁。
真係好無聊啊全個過程。
不過同時我亦體會到 ,
原來我係咁無用架!!
好彩我有一個好有安全感 ,
思想成熟ge組員。
如果唔係 , 我一定唔知點算好啊!!
最近 , 幾年間 , 我發現我自己越來越唔蜀立啦!!
好似咩都要依靠人地。
當時話要蜀立ge我 , 去左邊啊??
當時話一到自己有能力時 ,
就即立搬出去ge我 , 又去左邊啊??
到底我......
我幾時開始改變架??
係中一?? 中二?? 定小六啊??
如果我依家開始改變自己 ,
令自己蜀立 , 會唔會太遲啊??
琴日 , 望住佢ge背景 ,
我先知道 , 原來我已經不知不覺咁 ,
變得微小 , 變得軟弱!!
我應該堅強架!!
我唔應該咁經唔起考驗架!!
總是在臨睡前 , 才知道功課只做了一點點 ,
總是在考試後 , 才了解該溫的書本沒有溫 ,
總是在失去了 , 才懂得什麼叫珍惜和後悔。
這些總總 , 都是因為有比較嗎??
因為別人都做了功課 , 而自己卻沒做。
因為考完試後 , 別人的成績那麼高 , 自己卻這麼低。
因為曾經擁有過 , 所以才會感覺到失去。
|
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
情人節  |
分類: 未分類 |
情人快樂
仲有單身ge人快d搵到 "佢"
同埋 , 有中2人ge人表白成功!!
哈哈.....
一年12個月 ,
就有12個情人節 ,
不過我就覺得 ,
最最最重要ge情人節 ,
只有3個。
情人節 , 白色情人節 , 黑色情人節 。
不過如果太多情人節ge話 ,
咁情人節盲 冇意義啦!!
唔係咩??
今日 , 我同younger brother ,
傾發夢ge事 ,
原來我同brother有時會發一d差唔多ge夢架!!
好得意啊!!
我地仲傾傾下笑到傻左tim!!
佢又話我痴線 ,
又話我傻 ,
我就話返佢係豬 ,
跟住我又對住個window大叫 ,
佢又話我痴線 ,
仲有個呀伯望住我tim!!
我唸我真係痴左線啦今日。
不過我大叫係有原因架 ,
佢打完噴嚏之後 ,
問我靚唔靚!!
咁我梗係激動架啦!!
咁核突~~
今日ge新聞最得意啊!!
人地14歲媽媽 ,
佢就黎個13歲爸爸 ,
咁會唔會有12歲奶奶架??
不過睇佢個樣都好似好細喎!!
但係起碼佢唔似d冇良ge父母咁 ,
生完個baby就唔要佢。
佢仲話會負責任 ,
雖然只有13歲 ,
但係佢比起好多不負責任ge人 ,
好好多。所以.......
我會支持佢架!!
|
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
新聞  |
分類: 我的感想 |
次次睇新聞 ,
一定會講有關 "金融海嘯" ge野 ,
唔係邊度邊度關門大吉 ,
就係邊度邊度 "點餸" - 是椒炒油
再唔係就減薪。
最近仲勁 , 仲抗議tim!!
D人係咪食得太飽 ,
又得閒得擠啊??
成日講 "加快減慢" 。
如果冇記錯ge話 ,
係07年 , 我記得係有加薪。
依家經濟唔好 , 減薪好正常啫!!
咪同未加薪前一樣 ,
香港人果然係一D都唔蝕低得 ,
但係咁又未必唔係一件好事ge!!
不過如果香港人太自大ge話 ,
咁就一定唔係好事。
e.g. "有人冇工做 , 有工冇人做"
呢個就係最好ge e.g.
再加上 , 香港有crisis ,
身為香港人 , 唔係應該一起打破crisis咩??
睇到香港 , 一次又一次發生一d唔愉快ge事 ,
我覺得我對香港好失望啊!!
e.g. 迪士尼加價 ,
咁樣加法根本唔公平 ,
"金融海嘯" 已經冇咩人會去旅行 ,
d人會黎 , 我唸係因為 ,
佢地都覺得香港人係個自由國家 ,
而且服務態度又好。
所以先會黎。
但係發生d咁ge事 , 如果你係果d人 ,
你又會唔會再黎啊??
我一定唔會囉!!
對香港我真係好失望啊!!
最近 , 好似覺得 ,
地球真係發火啦!!
曾經係唔知邊度睇過 ,
我們住的地球正被無知又自大的人類破壞著 ,
我們對它無止境的需要 ,
總有無數冠冕堂堂的理由壓榨它所有資源 ,
我們霸佔了其他生物的生存空間 ,
只因我們自認為高等的 , 偉大的生物 ,
我們的貪婪 , 我們需索無度 ,
我們無知又糊塗 ,
終有一天 , 地球會變成火星 ,
我們或死或成了怪怪的外星人。
地球上的溫度一年比一年高 ,
連四季也不再正常 ,
歷史上從來發生過的災難亦一一發生。
我們看不到地球已經傷痕累累 ,
我們不給它休息療傷的機會 ,
我們漠視著眼前的危機 ,
地球在哀號 , 沒人聽得見 ;
地球在哭泣 , 沒人看得見 ;
地球在怒吼 , 沒人要理會 ;
地球在報復 , 沒人感覺到。
講真啊!! 我真係覺得佢寫得好好架!!
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 72 | »
|