墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 20
累積人氣: 5394
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


唔一樣ge老伯伯 開心 分類: 未分類

         返學果陣 , 一般ge我 ,

就會等埋 (琳) 先一起返學。

但係今次我卻等唔到佢。

不過卻有少少起伏。

因為我等佢ge過程中 ,

又係有人黎同我講野!!

社交高手ge我 ,

對於呢d事 , 都係盡量唔回應。

一般都係一笑至之。

但係今次ge伯伯好特別 ,

佢ge笑容好真 ,

好有親切感。

令我好自然咁想傾落去。

當佢要走果陣 ,

我竟然想同佢say bye!!

不過最後都冇 ,

因為咁唔似我 ,

亦唔係我ge性格。



2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


?? 分類: 未分類

              呢幾日發生ge野 ,

都好平凡 , 冇咩好講。

不過我將我對老師ge感覺

寫晒係 隨筆 度。

突然間 , 我覺得我自己好傻啊!!

不過唸深一層啊!!

我唸 ( 謝sir ) 唔會背叛我掛!!

所以唸唸下 , 又好似冇咩特別。

好似呢排都好平凡 , 

係有d老師變得白痴左咁啫!!

搞到連自己都變傻左。

唉~~

依家都唔知自己寫緊咩??

 



2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


疲倦 分類: 未分類

          一晚冇訓 ,

但係聽日仲要返學

相信果日一老會好眼訓 ,

但係我卻異常咁精神 ,

當然 , 話唔累就厄人ge!!

不過起碼好精神啊!!

 

但係慢慢咁 , 開始唔服務啦!!

果陣先發現 , 原來止痛藥都唔可以止好耐ge喎!!

返學前 , 食左止痛藥 ,

到12點幾果陣 , 又開始痛。

越來越痛 , 甚至想嘔。

但係我深信笑  , 可以令我減輕痛楚。

到左1:00  , 我已經忍唔到啦!!

我痛到全身冇力。

但係唸返起 , ( 腳軟敏 ) 等緊我 ,

我點好意思要人地等我呢??

再痛都要忍落去 ,

離放學時間唔多 ,

再忍多陣就可以放學ge啦!!

 

lunch 果陣 ,

( 腳軟敏 ) 異常咁溫柔體貼。

如果話唔感動就假ge!!

不過係lunch果陣 ,

俾死人奸夫du左一野之後 ,

我ge痛增加到劇痛 ,

佢地真係好過份啊!!

嬲死佢地呀!!

 



2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


就知道 愉快 分類: 未分類

          今日係白色情人節。

so , 祝天下所有有情人都開開心心。

特別係 (呀廖) 。

祝佢快d可以等到佢。

 

         就知道 風雨背後ge陽光特別燦爛。

今日只係發生左一件開心ge事。

但係由於不自覺咁同之前比 ,

今日算ok  ge啦!!

 

白色情人節係最快樂ge!!



2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


發洩 鬱悶 分類: 我的感想

          我又要發洩啦!!

呢幾日都發生左一好唔開心ge事

而且令我好冇mood啊!!

首先 , 俾條x街 -- MK 屈

佢竟然話我不負責任喎!!

佢有冇病啊??

我要對佢負咩責任啊!!

我自問功課有交到俾佢 ,

只不過係冇改正一次啫!!

而且冇改正ge人都佔左半班啦!!

係都要針對我同 (通通)

痴線!! 

跟住佢又唔俾人去netball喎!!

自私鬼 , 唱歌要比賽 , 唔通netball唔使比賽啊!!

我地netball星期六就比啦!!

唱歌星期二先比 ,

凡事分輕重 , 佢咁大個人 , 唔係唔識啊!!

 

第二件 , 係buy  lunch

我自認我ge反應都ok快 ,

特別係掂到人果陣 ,

我ge反應可以係快到我自己都唔知咩事

對我黎講 , 呢個係自然反應。

因為我根唔中意唔識ge人掂我 ,

唔係 , 係憎先岩。

所以我相信我當時幾乎係冇踏到佢 ,

當然 , 我隻腳係掂到佢隻腳ge!!

但係唔至於好病掛!!

佢竟然可以叫到折天

佢有冇病啊??

ok , 我踏到佢 , 係我唔小心

我亦講左sorry ,

佢仲要望住我 ,

男人老狗小器到冇人有。

平時人地望住我 , 我覺得冇咩特別

但係唔知點解我竟然覺得佢童住我果陣 ,

我好唔知點講 , 總之就好想快d離開。

不過唸唸下 , 我覺得我冇錯 ,

我做咩要驚佢啊!!

好~~ 佢望住我啊嘛!!

我望返佢囉!! 

最恐怖係佢對住我笑喎!!

佢果陣笑令人好心寒啊!!

有一種走特快 , 好世界ge感覺

心裡面仲叫 , 快d啦!!

搞到我又唔開心啦!!

 

呢幾日好唔開心啊!!

好多不幸都發生係我身上。

不過我唸 , 之後再有唔開心 ,

都有得比較啊!!

咁會開心d架!!

 

 

只有心存懷疑 ,

先會追查。

但係 "信任"

就係信任!!

不需要任何理由。