| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
blog  |
分類: 未分類 |
我發現blog用返口語會好d ,
因為呢個係blog ge獨特風格。
如果打blog都仲用書面語ge話 ,
我覺得似報告多d ,
所以我個blog都係用返口語啦!!
今日都幾吾開心架 ,
因為.......
我吾想講......
不過成個暑假咁長 ,
我唸我可以療到傷ge!!
我吾打啦 ,
冇心情.....
|
2009 年 6 月 23 日 星期二  |
傳穎  |
分類: 未分類 |
最近看了很多關於 (傳穎) 和 (鄧麗欣) 的是非 ,
說真的 , 我開始討厭 (鄧麗欣) ,
更覺得因 (傳穎) 走音一事 , 而離開 (傳穎) 的fans
是一些白痴的人。
試問人誰無過 , 即使身為歌手走音是一件很不要得的事 ,
但這是她想的嗎??
至於 , (鄧麗欣) 更白痴 ,
難道多人就代表win了嗎?
這只會令人更看不起她 ,
俗語 : 重質不重量
我想她應該不懂吧!!
因為她真的很白痴。
如果時間允許的話 ,
在7月的書展我一定會去 ,
我倒想看看 , (鄧麗欣) 所謂的fans ,
是否真的會就此打殘 (傳穎) 。
還有 (鄧麗欣) 白痴的舉動。
|
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
EXAM  |
分類: 我的感想 |
很久沒寫blog了 ,
從今天開始 , 我要以書面語
去記載我每個開心的事。
今天的我 , 還沒有考完試 ,
但總覺得已經考完了 ,
或者是因為接下來的考試不用溫習吧!
接下來的時間 , 就要好好地享受屬於我的暑假。
如果要問我滿不滿自己的成績。
我只可以說 , 除了中史外 ,
其他都很滿意。
to : 師父
先不要罵我 , 因為不是我不溫書 ,
而是我記不入腦和不小心。
我想我的中史應該不會高分 ,
甚至可能會不合格。
就算合格都是合格高一點的分數。
唉~~
至於昨天 ,
亦發生了一些事 ,
令我不禁地懷疑我自己。
我真的很高嗎??
昨天我去 (珊珊) 家 ,
等升降機時 , 一些外來的人,
不停地看著我 ,
p.s 那天我絕對穿得很保守
在他們的言談中 ,
我聽到 : 嘩~ 好高呀! 看下......
聽到後 , 我真的覺得很怪 ,
真的很想那升降機快點到。
唉~~~
還有一樣 , 我並不認為我高 ,
我只可以說 , 是你們矮小。 |
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
ONLINE  |
分類: 未分類 |
我好感動呀 , 我咁耐冇上 ,
都有人上我個blog!!
不過最近玩online玩都 ,
咩都吾理。
就辛msn都冇上 ,
唉~~
我都知自己衰ge啦!!
不過我吾唸住改喎!!
因為站時都冇咩吾好ge野因此而發生!!
好~~ , 打完 ,
繼續我ge 勇online
bye everybody!! |
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
怪病!!  |
分類: 未分類 |
唉~~
我都估到ge啦!!
每次假期後 ,
都一定有事發生。
不過估吾到ge係 ,
竟然會係個傳染病。
不過其實我有少少期待架 ,
期待知道邊個會係香港ge第一位犠牲者呢??
我咁講吾係因為我冷血 ,
而係我知道香港一定會有。
因為 (曾伯伯) 為左果dd錢 ,
而吾關閉出入口 ,
雖然就算關閉左 ,
都吾一定可會發生。
但係起碼會減少左機會啊!!
不過唸深一層 ,
即使關閉左都好似冇咩用喎!!
反而會弄巧成拙。
因為咁會俾人覺得我地香港 ,
只可以共福 , 而吾可以共難。
咁對香港又有不利ge影響。
最後 , 希望大家好好保重身體 ,
做足預防措施啊!!
最重要ge係 , 積極人生 , 或者會有奇蹟架!!
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 72 | »
|