墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 0
累積人氣: 5241
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 3 日  星期五   陰天


blog 鬱悶 分類: 未分類

   我發現blog用返口語會好d ,

因為呢個係blog  ge獨特風格。

如果打blog都仲用書面語ge話 ,

我覺得似報告多d ,

所以我個blog都係用返口語啦!!

 

今日都幾吾開心架 ,

因為.......

我吾想講......

不過成個暑假咁長 ,

我唸我可以療到傷ge!!

 

我吾打啦 ,

冇心情.....



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


傳穎 無奈 分類: 未分類

          最近看了很多關於 (傳穎) 和 (鄧麗欣) 的是非 ,

說真的 , 我開始討厭 (鄧麗欣) ,

更覺得因 (傳穎) 走音一事 , 而離開 (傳穎) 的fans

是一些白痴的人。

試問人誰無過 , 即使身為歌手走音是一件很不要得的事 ,

但這是她想的嗎??

至於 , (鄧麗欣) 更白痴 ,

難道多人就代表win了嗎?

這只會令人更看不起她 ,

俗語 : 重質不重量

我想她應該不懂吧!!

因為她真的很白痴。

 

如果時間允許的話 ,

在7月的書展我一定會去 ,

我倒想看看 , (鄧麗欣) 所謂的fans ,

是否真的會就此打殘 (傳穎) 。

還有 (鄧麗欣) 白痴的舉動。

 



2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


EXAM 愉快 分類: 我的感想

       很久沒寫blog了 ,

從今天開始 , 我要以書面語

去記載我每個開心的事。

        今天的我 , 還沒有考完試 ,

但總覺得已經考完了 ,

或者是因為接下來的考試不用溫習吧!

接下來的時間 , 就要好好地享受屬於我的暑假。

如果要問我滿不滿自己的成績。

我只可以說 , 除了中史外 ,

其他都很滿意。

        to : 師父

先不要罵我 , 因為不是我不溫書 ,

而是我記不入腦和不小心。

 

        我想我的中史應該不會高分 ,

甚至可能會不合格。

就算合格都是合格高一點的分數。

唉~~ 

 

 

至於昨天 ,

亦發生了一些事 ,

令我不禁地懷疑我自己。

我真的很高嗎??

昨天我去 (珊珊) 家 ,

等升降機時 , 一些外來的人,

不停地看著我 ,

                        p.s 那天我絕對穿得很保守

在他們的言談中 ,

我聽到  :   嘩~   好高呀! 看下......

聽到後 , 我真的覺得很怪 ,

真的很想那升降機快點到。

唉~~~

還有一樣 , 我並不認為我高 ,  

我只可以說 , 是你們矮小。



2009 年 5 月 25 日  星期一   雨天


ONLINE 感動 分類: 未分類

       我好感動呀 , 我咁耐冇上 ,

都有人上我個blog!!

不過最近玩online玩都 ,

咩都吾理。

就辛msn都冇上 ,

唉~~

我都知自己衰ge啦!!

不過我吾唸住改喎!!

因為站時都冇咩吾好ge野因此而發生!!

好~~ , 打完 ,

繼續我ge   勇online

bye  everybody!!



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


怪病!! 愉快 分類: 未分類

             唉~~

我都估到ge啦!!

每次假期後 ,

都一定有事發生。

不過估吾到ge係 ,

竟然會係個傳染病。

不過其實我有少少期待架 ,

期待知道邊個會係香港ge第一位犠牲者呢??

我咁講吾係因為我冷血 ,

而係我知道香港一定會有。

因為 (曾伯伯) 為左果dd錢 ,

而吾關閉出入口 ,

雖然就算關閉左 ,

都吾一定可會發生。

但係起碼會減少左機會啊!!

不過唸深一層 ,

即使關閉左都好似冇咩用喎!!

反而會弄巧成拙。

因為咁會俾人覺得我地香港 ,

只可以共福 , 而吾可以共難。

咁對香港又有不利ge影響。

 

最後 , 希望大家好好保重身體 ,

做足預防措施啊!!

最重要ge係 , 積極人生 , 或者會有奇蹟架!!