墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 2
累積人氣: 5249
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 24 日  星期五   陰晴不定


唉~~ 不滿 分類: 未分類

            真係好想轉工呀....

真係好討厭呢份工呀...

原本我覺得青少年好好呃 ,

所以我絕吾會問佢地...

因為吾知點解覺得佢地係我地ge同類 ,

所以吾想佢地被人呃...

呢三日裡面 , 我問ge人 ,

一個青少年都冇 ,

點知就係第四日 ,

我好開心做成第一張單 ,

亦好吾開心 , 我做左第一張單  ,

畢竟呢間公司我吾熱 ,

如果有咩事 , 我點賠返人呀 ,

我點對得住人呀??

但係係我ge第一張單 ,

竟然會令我毛管都企係度 ,

係成個過程我只係同佢講左幾句 ,

其他ge , 都由師姐幫我 ,

但係佢全成都望住我 ,

大佬呀 , 人地同你講野 , 就望住人啦 ,

望我做咩姐....

師姐一走開 , 佢就打我手臂 ,

話  :   我係咪好幫得你手呢??

大佬呀 , 我有求你咩??

最慘係我著露肩衫 ,

直接打到....    -.-

好嘔心呀....

我發誓 , 我吾再問中年人 ,

我討厭我自己 ,

點解我要著咁ge衫呢??

下次我著ge衫 . 邊度都吾露 ,

寧願熱死呀....

 



2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


熱到飛起 傷心 分類: 未分類

我真係白痴左 ,

大熱天時仲著絲襪....

唉~~ 

熱到我飛起 ,

不過如果吾著絲襪 ,

就要著長褲 ,

如果係咁 ,

梗係著絲襪好d啦 ,

不過真係好熱呀.....

到底今日幾多度呀??

 

今日先發現 , 原來我都可以幫到人架

我吾係真係混吉架 ,

不過要幫人都要付出代價架....

 



2009 年 7 月 19 日  星期日   颱風


第一次 無奈 分類: 我的感想

           返左2個星期ge工 ,

講得好聽d就係2個星期 ,

事實上得3日ge姐~~

星期四果日係第一次出糧 ,

吾知點解 , 我竟然一d開心ge感覺都冇..

唉~~  我到底發生咩事呀??

係因為我實在太吾中意果份工??

定係d人工太少呢??

又或者係果度全部都係我吾識ge人...

唉...  我都吾知 ,

不過講真呀!!  我真係吾中意份工架!!

因為份工有時會破壞我ge原則。

但係如果我吾做ge話 ,

咁我又變返三分鐘熱度ge人了喎~~

我討厭自己原專一。

更何況 , 我依家努力咁令 (珊珊) 陪我做

有熟人係度 , 我唸我會做得開心d掛。

雖然我係果度都識左個新朋友, 

但係佢始終都吾會我ge好朋友 ,

不過星期五 , 我又有少少中意份工喎!!

至少冇左果份壓力呀!!

第一日果陣 , 真係好驚架 ,

仲有好大壓力tim!!

所以真係好吾想do~~

希望我成功啦 ,

更希望我會開始真係中意返..

不過無論點都好啦 ,

我做到8月頭就吾做啦 ,

因為我吾中意破壞我ge原則...

 

終於明白到 , 人ge耐性真係好少

少得可憐 , 少得令我吾知咩叫耐性...



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


吾知 不安 分類: 未分類

我個心好亂 ,

吾知自己做咩 ,

吾知自己要做咩 ,

好似....

我吾點形容 ,

總之我就吾中意咁啦~!~

 

 

我承認我害怕改變 ,

我怕變做吾好ge野 ,

我吾中意變 ,

" 變 " 令我不知所醋~~

我吾中意~~



2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


吾知點解!! 開心 分類:

          吾知點解今日ge我 ,

好想打blog ,

好想咩都吾做 ,

好想自己一個吹下風 ,

或者行下街!!

吾知點解呢!!

以前我覺得浪費ge野 ,

吾知點解今日都好想做。

吾知點解呢??

或者係心情好掛~~

不過今日我好開心呀~~

 

 

 

我相信緣份

如果有緣ge話 ,

我地一定會再見ge!!

係咪??

吾使急於一時呀~~