| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
第二日~~  |
分類: 未分類 |
返學ge第二日 , 上ge第一堂 ,
就有功課 , 都吾知係咪人黎架~~
有病咩~~
第二日咋喎 , 仲要上第一堂喎~~
使吾使咁趕呀~~
唉~~
真係越來越憎呢間學校啦~~
係第一日仲為班主任好而好開心tim~
點知第二日 , 就...
原來 (赤影) 講得岩。
最重要ge係 , 課任老師好吾好人~~
我d課任老師係超衰囉~~
班班ge老師都有d係搞笑ge ,
好玩ge , 講下笑話ge~~
但係我地呢 ,
如果吾係第一堂就講書果d ,
已經好好人架啦~~
嗚嗚...
呢年有排捱呀~~
一定會好辛苦啦~~
不過咁都未必吾係好事ge ,
至少會逼自己努力d
而且今年要選科 , 考得好先會選得好~
加油呀~~
不過今日d功課會吾會變態左d呀 ,
要我地做 newspaper report
仲要聽日交 ,
痴線咩 , 仲要係全球化果d喎~~
低能架~~
唉~~
今年真辛苦~~
|
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
返學~~  |
分類: 我的感想 |
有幾多個人期待返學呢??
我就一定係吾期待果班啦~~
因為我分左吾係咁理想ge班呀~~
果陣得 (子敏) 一個係熟人~~
又要重新識過晒d朋友~~
唉~~
但係時候係殘酷架~~
聽日就返學啦~~
一d開心ge感覺都冇~~
其實我知我吾想返 ,
除左係因為要重新認識所有人之外 ,
其實內心都有種聲音 ,
話俾自己聽 , 我吾想過一成不變ge生活呀~~
我吾想 , 除左返學之前 , 就係放學~~
好似浪費緊青春咁 ,
但係我依家係度hea ,
又何嘗吾係浪費呀~~
唉~~
或者我應該enjoy一成不變ge生活啦~~
至少係平平淡淡呀~~
仲有 , 我決定左啦~~
我吾想放 (小容) ge飛機~~
我決定係9月2號 ,
約佢出黎 , 我覺得我好衰呀~~
明明應承左 , 佢返返黎 ,
就同佢出去玩架嘛~~
咁佢依家返左黎 ,
我又吾叫佢出 , 好似好衰咁喎~~
唉~~
煩ge事 , 吾再唸啦 ,
唸黎都係得個煩字 ,
順其自然 , 或者會係最好ge解決方法~~ |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
熱鬧~~  |
分類: 未分類 |
我發現我拍拖 ,
最吾要得ge就係 , 悶~~
琴日我真係俾佢悶死啦~~
佢d話題我都吾岩ge~~
我想靜下果陣 ,
佢又狂問問題 ,
仲話同我傾冇話題喎~~
咁係因為我吾感興趣~~
過左生日 , 我唸住散~~
真係好悶~~
依家又有返果種 ,
寧願係屋企都吾想同佢出ge感覺啦~~
不過算啦~~
我唸過左生日之後 ,
就會係我地最後一次見面ge啦~~
仲有 , 最重要ge係 ,
我吾中意有人煩住我~~
佢日日問我 , 幾時得閒陪佢~~
佢吾煩我都厭啦~~
不過 , 我ge藉口次次都係陪老婆~~
我發現原來做 假TB 都幾好ge喎~
至少可以當say no ge藉口呀~~
而且又有人信喎~~
咁先得意呀嘛~~
TB~~
真係好好玩~~
|
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
分班~~  |
分類: 悲 |
我分左去d班呀~~
果度得一個係我熟ge~~
唉~~
我d熟人個個都吾同我同班~~
搞到我好吾想返學呀~~
而且我又未玩夠~~
唉~~ 超吾開心囉~~
以前吾知點解一定會好期待返學架~~
但係今年就相反啦~~
吾但之冇想返學ge慾望 ,
仲超吾想返學tim~~
本應今年應該特別掛住架 ,
因為足足放左2個月 ,
而且時間應該就比較長ge喎~~
但係吾知點解時間好似會飛咁~~
超快囉~~
都吾知搞咩架 , 返學又吾見咁快過喎~~
唉~~ 倒數4日咋~~
仲有4日就返學啦~~
真係好吾想呀~~
仲未有心理準備呀~~
唉~~ 時間呀 , 吾好成日帶左我走啦~~
我並吾想走呀~~
我只想停一站咋~~
|
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 72 | »
|