墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 1
累積人氣: 5242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


第二日~~ 無奈 分類: 未分類

             返學ge第二日 , 上ge第一堂 ,

就有功課 , 都吾知係咪人黎架~~

有病咩~~

第二日咋喎 , 仲要上第一堂喎~~

使吾使咁趕呀~~

唉~~

真係越來越憎呢間學校啦~~

係第一日仲為班主任好而好開心tim~

點知第二日 , 就...

原來 (赤影) 講得岩。

最重要ge係 , 課任老師好吾好人~~

我d課任老師係超衰囉~~

班班ge老師都有d係搞笑ge ,

好玩ge , 講下笑話ge~~

但係我地呢 ,

如果吾係第一堂就講書果d ,

已經好好人架啦~~

嗚嗚...

呢年有排捱呀~~

一定會好辛苦啦~~

不過咁都未必吾係好事ge ,

至少會逼自己努力d

而且今年要選科 , 考得好先會選得好~

加油呀~~

 

不過今日d功課會吾會變態左d呀 ,

要我地做 newspaper report

仲要聽日交 ,

痴線咩 , 仲要係全球化果d喎~~

低能架~~

唉~~

今年真辛苦~~

 



2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


返學~~ 鬱悶 分類: 我的感想

    有幾多個人期待返學呢??

我就一定係吾期待果班啦~~

因為我分左吾係咁理想ge班呀~~

果陣得 (子敏) 一個係熟人~~

又要重新識過晒d朋友~~

唉~~

但係時候係殘酷架~~

聽日就返學啦~~

一d開心ge感覺都冇~~

其實我知我吾想返 ,

除左係因為要重新認識所有人之外 ,

其實內心都有種聲音 ,

話俾自己聽 , 我吾想過一成不變ge生活呀~~

我吾想 , 除左返學之前 , 就係放學~~

好似浪費緊青春咁 ,

但係我依家係度hea ,

又何嘗吾係浪費呀~~

唉~~

或者我應該enjoy一成不變ge生活啦~~

至少係平平淡淡呀~~

 

仲有 , 我決定左啦~~

我吾想放 (小容) ge飛機~~

我決定係9月2號 ,

約佢出黎 , 我覺得我好衰呀~~

明明應承左 , 佢返返黎 ,

就同佢出去玩架嘛~~

咁佢依家返左黎 ,

我又吾叫佢出 , 好似好衰咁喎~~

唉~~

 

煩ge事 , 吾再唸啦 ,

唸黎都係得個煩字 ,

順其自然 , 或者會係最好ge解決方法~~



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


熱鬧~~ 無奈 分類: 未分類

          我發現我拍拖 ,

最吾要得ge就係 , 悶~~

琴日我真係俾佢悶死啦~~

佢d話題我都吾岩ge~~

我想靜下果陣 ,

佢又狂問問題 ,

仲話同我傾冇話題喎~~

咁係因為我吾感興趣~~

過左生日 , 我唸住散~~

真係好悶~~

依家又有返果種 ,

寧願係屋企都吾想同佢出ge感覺啦~~

不過算啦~~

我唸過左生日之後 ,

就會係我地最後一次見面ge啦~~

仲有 , 最重要ge係 ,

我吾中意有人煩住我~~

 

佢日日問我 , 幾時得閒陪佢~~

佢吾煩我都厭啦~~

不過 , 我ge藉口次次都係陪老婆~~

我發現原來做 假TB 都幾好ge喎~

至少可以當say  no  ge藉口呀~~

而且又有人信喎~~

咁先得意呀嘛~~

TB~~

真係好好玩~~

 



2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


分班~~ 傷心 分類:

         我分左去d班呀~~

果度得一個係我熟ge~~

唉~~

我d熟人個個都吾同我同班~~

搞到我好吾想返學呀~~

而且我又未玩夠~~

唉~~  超吾開心囉~~

以前吾知點解一定會好期待返學架~~

但係今年就相反啦~~

吾但之冇想返學ge慾望 ,

仲超吾想返學tim~~

本應今年應該特別掛住架 ,

因為足足放左2個月 ,

而且時間應該就比較長ge喎~~

但係吾知點解時間好似會飛咁~~

超快囉~~

都吾知搞咩架 , 返學又吾見咁快過喎~~

唉~~  倒數4日咋~~

仲有4日就返學啦~~

真係好吾想呀~~

仲未有心理準備呀~~

唉~~  時間呀 , 吾好成日帶左我走啦~~

我並吾想走呀~~

我只想停一站咋~~

 



2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 我的感想

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我ge電話 , 我唸只有熟人睇到就算啦~~ )