墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 2
累積人氣: 5243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天


明白了~~ 開心 分類: 我的感想

        好開心呀今日 ,

吾係 , 應該係話 , 琴日都好開心~~

因為琴日 (吻怡) 點醒左我~~

我問佢 ,

如果俾你揀 , 你會揀中意你多d ge人呀 ,

定係你中意多d ge人??

佢話 ,

我本身都好想揀中意佢多d ge人 ,

但係吾知點解次次都揀左 ,

我中意多d ge人~~

講得岩~~

我地女仔都中意跟住感覺行~~

知道嗎 , 我真係好開心呀~~

好似成個人都鬆晒~~

即時開心晒~~

 



2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


內疚~~ 傷心 分類: 我的感想

        心 - 好亂 , 好煩...

如果我可以以第三者ge角度去睇~~

你話幾好呀~~

但係我真係好中意佢呀~~

我以為同第二個一起 ,

可以忘記佢~~

但係佢對我越好 , 我就越吾開心~~

我明明就吾中意佢~~

佢亦明明知道我中意ge係第二個~~

點解佢可以咁傻 ,

而我點解又吾可以忘記佢姐~~

或者我根本吾想忘記佢~~

我好煩呀~~

可吾可以吾好對我咁好呀~~

可吾可以令我狠心d呀~~

可吾可以兩個都吾要呀~~

點解你可以吾介意架~~

點解你吾講一句 , 我好介意你心裡有第二個呀~~

唉~~

我以為拖得就拖係最好ge解決方法 ,

原來吾係~~

越拖我就越內疚~~

 

我都係做返我ge惡魔會快樂d ,

係咪??

 



2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


我吾明~~ 驚訝 分類: 未分類

     唉~~

我都吾知應該點做好呀~~

z小姐打電話黎 ,

話冇錢搭車~~

但係又吾想借錢喎~~

佢話寧願等到天光 ,

再行返去喎~~

ok , 佢ge決定 , 我尊重~~

咁我咪陪佢傾下電話囉~~

跟住我聽到男仔聲 ,

我問佢係咪識得~~

佢竟然話吾識 ,

我罵佢白痴~~

竟然可以同d吾識ge男仔傾計 ,

佢有冇腦架 , 仲要係夜媽媽~~

俾人溶左都吾知咩事啦~~

我知 , 係佢呢個年紀應該好想拍拖ge啦~~

特別係個樣又吾係一般令喎~~

但係要揀都吾好揀d冇埋安全感咁人啦~~

我介紹d仔俾佢仲好啦~~

真係好吾明佢架~~

依家應該俾佢試下 俾人玩ge滋味 呀??

定係阻止佢呢??

佢仲要收我線喎~~

我都吾知要點幫佢好~~

唉~~

拍拖 到底有咩好呢??

得個 煩 字~~

 

我唯一可以做ge事 ,

就係陪佢傾電話 ,

如果佢吾收線ge話~~

 



2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


唉~~ 無奈 分類: 未分類

          呢幾日 , 知道左d驚人ge消息~~

唉~~

都吾知開心好 , 定膽心好~

首先 , 講下自己ge消息~~

我中意ge人 , 同佢條女散左~~

本應我應該開心先係架~~

但係我卻一d開心ge感覺都冇~~

我知道我仲中意佢 ,

但係我吾想係呢個時候拍拖呀~~

而且我覺得 , 拍拖  好煩呀~~

(珊珊) 同 (吻怡) 都話 

咪當拎經驗囉 , 又吾使死ge~~

不過如果我都係咁唸ge話 ,

我依家就吾使咁煩啦~~

我係宜情吾想拍呀~~

唉~~

 

跟住到fd啦~~

a小姐 , 話有左~~

我真係好吾明 ,

佢已經吾係第一次ge啦~~

不過好彩ge係 ,

至少有人肯負責 ,

至少爸爸係媽媽ge屋企人面前話要~~

但係要咪要囉~~

使吾使轉個頭去就同d兄弟講 ,

好煩呀 , 俾個包袱佢之類呀~~

如果你真係咁唸ge , 就吾好係屋企面前話要啦~~

直接d , 話吾要 , 落左佢咪得囉~~

又吾會有人怪佢ge~~

雖然 , 冇可否認 , 我想做契媽好耐~~

而且當我一聽到之後 , 我真係好開心~~

但係其實就算佢地個個都話要 ,

但係我覺得吾要好d囉~~

冇錯 , 咁好衰 , 同殺人冇分別~~

但係如果真係生左 , 媽媽會好慘架~~

書 - 冇得讀~~

玩 - 冇得去

 

不過無論點都好啦~~

佢係我ge  fd ,

佢ge任何決定我都尊重 ,

而且仲會支持 ,

無論佢生 or 吾生~~

 

不過我真係覺得佢好偉大呀 ,

佢ge人生 , 差吾多都係為人地而生ge~~

唉~~ 

希望你會搵到最適合你ge路啦~~

                              (吾好問我佢係邊個 , 問左都吾答~~ )



2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


好一個CAMP~~ 傷心 分類: 未分類

       我發誓我吾會再有FD去~~

特別係有白痴仔果陣 ,

我真係覺得佢地好黑人憎囉~~

將我帶去ge  fd罐醉都算啦~~

仲吾俾佢地訓~~

冇病呀~~

我真係好火囉~~

我真係有唸過走架~~

最黑人憎ge係 ,

要俾個白痴仔煩囉~~

佢廢話多多都算啦~~

佢同條女散關我差事咩 ,

佢俾條女玩又係我ge錯??

最重要係 , 我吾但止吾識條女 , 仲要見都未見過~~

更加吾知有冇呢個人存在~~

我真係好憎d白痴仔呀~~

 

(吻怡)  話 , 敷衍下佢算 ,

吾好吾應佢 , 吾係佢會更加煩~~

好~~  我應 , 佢叫我幫佢搖 色仔 

ok , 只要佢吾再煩我  ,

做下呀四囉~~

而且我已經同 (吻怡) 扮tb~~

仲狂咀tim~~

但係白痴仔真係白痴仔 ,

get吾到都算啦~~

我入房仲要狂巧門~~

冇病呀~~  佢想點呀??

唉~~ 

真係吾明點解d人可以冇面皮架~~

正一個賤人一個~~