琴晚1:30先睡得着 腸胃炎啊 唉.... 悲... 近日部電腦壞左 唔知點算 依家又冇事 但係MAYBE一關機又會冇哂0的野... 又開唔到機
9:15表妹先黎到我屋企 我8:30先起身 但係我整電話響係8:00 今早我個胃/肚 好痛 有0的0舒服 -0-"
其實我今日諗住番唔到 但係我又好想番 結果我都忍 住番左
我9"35出門口 向梁XX小學出發 !
之後我睇片果段時間我都唔舒服 但係睇完又冇事LU....~^^
LUNCH12:10先放 仲要我地自己組出去食 我都唔知食咩... 結果上左百佳隔離果間大家樂集團食飯 我食雲吞麵 HAPPY~
今日TEEN'S WEEK play games有點無聊 呵呵 真係悶 我都未跑到出去 對方已經入左覽了... O哂
4:15先放學 遲放呀!!! 噢 ! 我同熙文去買野食 ! 味味 ~
明天我不能番日文班唷!!!SORRY!! YOYO如果你番 你教番我唷!=]THZ
有冇人玩他絲哥池呀? 我唔識上網申請呀!!
|