10:00起身-0-"11:25出發去舅父屋企 搭的士 11:45已經到左 放忌廉小朋友落地行 我同佢跑跑跑... 攰死我喇!!!
一手狗繩一手水樽 肩膀一個袋 仲要跑唷 不過本人一直好享有這種生活
約左12:00 之後係舅父屋企留下 等... 等Vivian姐姐
Vivian姐姐推BB車 哈哈 今日毛毛都有份"
12:15先至上車--小型貨車 (租車去)出發去東涌博覽會Exop 搭左45分鐘左右 -0-
約1:00 到達 見到好多狗狗呀!!! LOVELOVELOVELVOE
之後我地入場 好多人唷 MAYBE今日係星期日 而且又係狗展最後一DAY!!
見到有好多明星 但係我唔係好識 仲有就係見到「同事3分親」--阿一, 喬寶寶, 都市閒情 女主持人...
行左好耐 見到有架BB車$150 又見到另一架BB車$550 另一架BB車$380 去左食野 =]"
好多人呀!! 搵左好耐位~ 又飲野 又食野--熱狗/雞/洋蔥圈...
見到有隻狗 好慘呀!! 係動物協會帶住0既 隻狗係八哥 身上件衫係「給我一個家」好慘呀~唉 希望有人要喇!
真係有好多狗 又要到一隻好大狗 我仲同佢影相^^ 好乖乖架
最後我地去左一間店舖買左架BB車--$550 又買左個空氣清新機 $60
!!!!!好開心呀!!!!!
番黎0既時候 天氣突然變壞 落雨.... 仲要好大雨果隻 ! 閃電 媽咪見到條電 係個海到呀!! 驚嚇程度*****(5星最高)
個司機去到我屋企留下 放低我地 忌廉 你好幸福呀 有BB車坐
今日忌廉妹妹都好攰 我番黎0既時候 我都好攰 好想睡覺...ZZZ
好開心呀!! 忌廉一見到架車就好想坐落去
仲「扒」埋係到 我真係好羨慕佢! 想睡就睡 我仲要抱住佢 佢就瞓覺
|