Scrollbar Colors

                 

           

 

   

 

tiffany0723
暱稱: ☆PiEaCh★
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
Tenn'S Week
2008-07-30
寵物水族展GO..GO..GO...
"期待"
無聊的一天
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 501
留言總數: 548
今日人氣: 0
累積人氣: 5424
好友名單
網站連結
PTMS2
★3男2女☆
┌◆小遊戲▽
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋
2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


寵物水族展GO..GO..GO.. 分類: 未分類

10:00起身-0-"11:25出發去舅父屋企 搭的士  11:45已經到左  放忌廉小朋友落地行 我同佢跑跑跑... 攰死我喇!!!
一手狗繩一手水樽 肩膀一個袋 仲要跑唷 不過本人一直好享有這種生活
約左12:00 之後係舅父屋企留下 等... 等Vivian姐姐
Vivian姐姐推BB車 哈哈 今日毛毛都有份"

12:15先至上車--小型貨車 (租車去)出發去東涌博覽會Exop 搭左45分鐘左右 -0-
約1:00 到達 見到好多狗狗呀!!!  LOVELOVELOVELVOE
之後我地入場 好多人唷 MAYBE今日係星期日 而且又係狗展最後一DAY!!
見到有好多明星 但係我唔係好識 仲有就係見到「同事3分親」--阿一, 喬寶寶, 都市閒情 女主持人...

行左好耐 見到有架BB車$150 又見到另一架BB車$550 另一架BB車$380 去左食野 =]"
好多人呀!! 搵左好耐位~ 又飲野 又食野--熱狗/雞/洋蔥圈... 
見到有隻狗 好慘呀!! 係動物協會帶住0既 隻狗係八哥 身上件衫係「給我一個家」好慘呀~唉 希望有人要喇!
真係有好多狗 又要到一隻好大狗 我仲同佢影相^^ 好乖乖架
最後我地去左一間店舖買左架BB車--$550 又買左個空氣清新機 $60
                                !!!!!好開心呀!!!!!

番黎0既時候 天氣突然變壞 落雨.... 仲要好大雨果隻 ! 閃電 媽咪見到條電 係個海到呀!! 驚嚇程度*****(5星最高)
個司機去到我屋企留下 放低我地 忌廉 你好幸福呀 有BB車坐
今日忌廉妹妹都好攰 我番黎0既時候 我都好攰 好想睡覺...ZZZ

好開心呀!! 忌廉一見到架車就好想坐落去
仲「扒」埋係到 我真係好羨慕佢! 想睡就睡 我仲要抱住佢 佢就瞓覺