10:00左右起床 -0-"
食西餅作早餐+熱朱古力
睇電視... 食完早餐 媽咪做家務 而我就坐係電腦桌前 無奈的我 不小心把電腦開着了'"
完全不知道自己有什麼網可以上... 悶
3:00左右食媽咪煮的味味飯
又繼續上網
4:30左右媽咪出門口 去到舅屋企 照顧3隻可愛小狗
而我就在家中開着涼快的冷氣陪着小忌廉=]*
5:16同YOYOPANG傾MSN 傾下書展 同埋問下佢狗展的事
現在是6:00 正在看「彩雲國物語」-3-"
唔知今晚食咩呢? 只期待着明天去寵物水族展wif MUM, 忌廉, 舅父, Vivian姐姐 明早12:00見...
真的 真的 好想
好想找一個愛我的人
給我擁抱 給我溫暖
|