|
08/02•••>精彩!
|
|
|
今日行程:大美篤-->摘士多啤梨-->流水響-->回家!
又去踩單車啦,
真係勁開心,公公婆婆佢地又好中意wo!^_^
公公身體好返左好多啦,
話晒都打左咁多日針...心痛公公呀><
成家人都玩得好開心!!:)
摘士多啤梨個個都唔停手,
勁貴呀,$50一磅!!不過真係好爽XD
今日全日都係咁玩玩玩,
玩唔停又笑唔停,
最鐘意就係一家人咁樣,
一齊玩,一齊開心,一齊笑!!^0^
唔打lu,睇相啦;)
公公婆婆我&細(k)love you;)

我同細佬,其實我好愛佢,哈哈哈!!XDD
見到咁好既天,心情都勁好!;D

勁搞笑既爸爸媽咪!

少了阿哥的全家幅
^_^
公公:):):)
每人一粒,勁開心,哈哈
呢到係$100...
我岩岩去完街XDDDDD

| | [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2011-03-05 02:10 PM |
|
07/02•••>初五!~
|
|
|
返到香港都係飲茶....
今日媽咪放假,
一齊去行個大運,
爸爸揸車周圍去!
上左大帽山,
見到好多人飛電單車@@
驚驚地佢地嫁,因為快到呢....
由咁高望落去真係好靚^_^
玩完之後就回家去!!
一家人^_^見唔到我係因為我揸機;)

仲有我想講我真係好中意影個天,更加中意藍天白雲:D | | [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2011-03-05 01:43 PM |
|
06/02•••>初四!!
|
|
|
今朝依然係飲茶!!
飲完就返香港lu....
其實都唔係幾想返,哈哈哈:D
(其實我唔係好記得今日做過d咩黎:P)
反正就係攰攰地咁啦,
bye!~ | | [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2011-03-05 01:38 PM |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 263 | »
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|