|
|
2010 年 5 月 27 日 星期四  |
| 2010-05-27 |
分類: ... // -3- |
自卑心作怪...
一無是處 冇任何特別技能
我既原動力都唔知係乜.
要讀好書既心都唔知放在那兒.
難怪我一點進步也見唔到.
根本就做唔到do my best...!!
自 作 孽 .
被忽略既感覺又湧出來了..
唔好受.
又因而跌落谷底又好似m ing咁.
唔順眼就鬧 唔想見就走
討厭.
好燥arrr.又唔想要特別照顧
只好收好佢 慢慢將自己變返好~
發現自己真係唔了解你..
[[其實我覺得我地好似v.v]]
個個都問我你又做乜
我點x知ar?!!
你個d黎匆匆去匆匆
我鬼知你咩事咩?!!
我又唔鐘意問 你又唔會講.
咁米算lo
有d野唔一定要講出黎比全世界知架ma
冇事米得lo
走過去問長問短唔係最好既方法
只係覺得煩.v.
發現自己稱唔上係best fd
無論對邊個都係.....
算吧.我命中註定都係獨行俠的身份!.
|
2010 年 4 月 27 日 星期二  |
| 2010-04-27 |
分類: ... // -3- |
就是有種抗拒的感覺
不想再接近似的
只想開懷大笑,
虛假的能否消失?.
因為不想煩惱
所以選擇遠離
不想聽你的慘況 糟糕!
不會是討厭吧
哈 不知好事或是壞事.
只是不想看到你這模樣 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 43 | »
|
|