我巳經好久沒打過blog啦
今曰冇野做所以無聊打下blog
我好似自從升咗中學後
都無聊咗
唔打啦,8
'
點算呀,我做咗班長.
昨天,我哋班主任話選過第ニ個班長
點知選咗我
但...... ........... . ... .. 但係.................. . . ........ ..!
我唔想叫起立
次次叫起立都被老師話<<大聲D la>>
>,<我得好細聲炸>,<
嗚嗚嗚嗚...................嗚嗚...嗚.......嗚嗚..........嗚.........................嗚
好滿呀 囧*
聖誕假有十幾日 囧*
但係我只留係屋企 囧*
又冇野做 囧*
功課都做曬la,書都背完la 囧*
這聖誕假就快白白咁過去 囧*
好慘呀!!! 囧*