| tim123951 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
2009-07-29  |
分類: 未分類 |
今天,我呀媽想了去吃迴轉壽司
我同我姐姐都好happy.^^
我哋去荃灣,點知
那間壽司店滿人,
我超唔開心,我D好美味既壽司呀
我好鍾意食既三文魚壽司呀
跟着去番百佳買
今天唔講了
88,
|
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
2009-07-25  |
分類: 未分類 |
近來係屋企都冇咩做..
係屋企上網
上msn,超悶
忽然 , 想起六年級的回億
有開心的 , 有唔開心的
真係有少少掛念D同學
唔寫了,88
(看完記得留言)
|
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
悶  |
分類: 未分類 |
我已經好久好久冇寫blog,
因為我呀爸唔比我開電腦,有時都是偷開
哈~哈!!
我讀的中學是圓玄,哼
但好多同學讀圓玄,
我都冇咩寫了,
現在我冇野做就會寫blog.你哋冇野做都可以看下我有冇寫blog
(看完記得留言) |
|
|
|