我終於寫返blog啦,但是
我忽然覺得我自已
好多花名!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
上次班主任課
班主任想叫我看下邊個冇返,
班主任就講:「彭彭,個來看下邊個冇返」
好唔應該la!!!!!!!!!!!!!!!
小學又係,D人叫我彭朗朗,
好討厭呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!