呀,我近來寫D blog多咗人看,
咁我寫多D
但係都冇咩寫
近來學校冇咩事發生
唔寫la,88
我前日唔記得講中秋節快樂!
我現在正式同你地講!!!
中秋節快樂^o^
不過我琴日都有個壞的事情要分享下>.<
就昰今日我和我全班都要留堂留到5:30,
因為今日全班都唔聽話(唔包括我)
所以留堂,有人留到6:30= ='',我都算好彩= =''
唔講la,8
我現在讀圓玄,都唔係好滿意
不過圓玄D老師唔係幾兇,D功課都唔係幾多
前ニ個禮拜是H1N1爆發得最勁時
我都唔舒服,好辛苦
一時手軟腳軟,一時喉嚨病,還有發燒
最後早退
好慘呀>.<