近來都唔係幾得閒
所以暫停寫blog
---------------------------------------------------------------------------------
敬請留意
多謝大家支持
今日,學校個操場,似洗地咁,但好似唔係洗地,
唔知佢做咩蕉 (蕉=Q)
又唔比人打籃球,同乒乓波,
悶過知前,
學校D飯又越來越難食
真係好想自己同同學出去食
講返琴日
琴日,我上下上下堂特然頭痛,
又冇發燒,唔知點解會頭痛
好痛
好痛'
我話比老師聽
老師就帶左我去醫療室
叫我休息,有7個同學都係醫療室
忽然彈左個女老師,跟着佢問醫療室D同學
佢問邊個炸病
當然冇人講自已炸病,個老師好廢話,
老師走左,
跟住好多同學拿咗自己部電話聽歌
個時我真係超無奈,
D同學都好精神
好似全部都炸病,= =''
好無奈呀= =''
今曰又好似平時,
起身,刷牙,換三,番學,上堂,小息,上堂,午膳,上堂,放學,回家,晚飯,洗澡,睡得~~~~~~~係咁多()()()
曰日都係咁~~~