尋日對我嚟講真係特別 因為一日內有悲又有喜^^ 前一晚因之前既事我一方面諗住14號將會係我最不快既一日 另一方面我又諗緊可唔可以係零晨12點畀一個奇蹟我呢??? 當差唔多到既時候.........突然有人打畀我 開頭以為係佢 點知 係琳 佢打畀我叫我打畀佢 另外仲話畀我知佢同佢bf無事喇 令到當時既我就好似係傷口到加鹽咁 勁痛!! 終於係差唔多到12點既時候終於打嚟喇 但 咁我地就傾喇...........................好彩最後都.................之後我就照原來計劃進行喇~
第2朝 我唔知做咩勁早起身喇^^換完衫之後就做功課喇~~到10點幾欣欣就同我一齊出去買書喇~而我就叫佢係個到接我喇~接完之後我地同欣欣行咗一陣 就同佢分手喇同時我地就開始我地既旅程囉=]
搭地鐵個陣 終於有人中場放棄喇(都好既 畀我贏嘛)=]=]我地搭到青衣行喇~
一入到去 我又差d想大叫喇!!!!!!因為我見到勁大個小雲喔^3^真係好耐無見佢囉 估唔到大個咗咁多(係身形@@)但樣就.......10年不變
之後我地就係商場行咗一陣 我地就去我地就去海邊既地方行下喇~真係好好彩 天氣唔錯~藍天白雲~^^ 行下行下 終於揾到一個好好既地方談心喇~~四周都有好多老夫老妻仲有一班天真可愛既小朋友陪伴我地添 成個環境都唔錯架=]我地係咁傾呀傾 真係好耐無試過喇 個種感覺真係好好^^ 就係咁時間都過得特別快咁 好快就到7點幾囉 之後我地又要返屋企喇=[ (真係想再傾多陣囉>w<)
最後我地返到去將軍澳買我地既晚餐一齊食喇 雖然好似好簡單 但我真係覺得好幸福=]=]
To: 劉輝
正如你所講 係依一年真係愛生咗好多野 對你對我嚟講真係算過咗唔少關 由相識到相愛(至於相知我真係唔敢講囉)係依一年嚟講我確實激你唔少 亦會有發脾氣既時候 不過估唔到你既EQ真係勁到咁^^我知道一直以來都令你好擔心 而且仲令你好失望 所以今次我認真答應你我一定會做到=]我愛你!!
|