最近覺得唔知做咩身邊既人,事 物都好似無咩感覺,好冷淡.係宿舍就畀佢話我好多既不是,係學校佢又少同我講野.同佢既感情又好似又有事咁.......唉!!好似突破同所有人既感情都差哂咁.突然有一種孤單既感覺........可怕~可怕~