星期四,因為同姑娘傾咗一陣計,講返係宿舍住既依段時間我覺得有咩唔同咗,有無改變咗.傾完之後,我既眼淚又再次流喇,講真,我真係好耐無喊過,好耐無喊到STOP唔到,唔知係咪實在太多唔開心野係心入面,真係好辛苦,唔知到同邊個講係最好,就算係平日我最相信既人,突然間我都唔知點再同佢地講,因為我實施唔知點將自己既不快講出嚟.
個日喊完之後,第2日見到個姑娘我都唔知點解唔再能夠好似以前咁話佢知我既FEELING,就算佢親自走嚟問我尋晚傾完瞓唔瞓到,我都竟然對佢講大話.................我都唔知點解咁做,我只係唔想佢再咁擔心我.其實個晚講既野係岩既,講真,佢唔講我可能都唔會能夠真正知道自己既問題,但估唔到自己知咗之後會有咁大既反應.....................唉~
|