2009 年 6 月 7 日 星期日  |
下?!唔係呀?!  |
分類: 未分類 |
尋日我開住電腦係度做ws,做做下,突然有人同我講野(MC同CT另計......)睇真D,原來係我小學同學問我數學......(實有人會問:下?點解問Tang Tang 都唔問我??!!我會答:鬼叫佢唔識你......)
初初佢問咗我一條,我答咗,之後我見佢唔識,又想溫下書,所以叫佢繼續問落去......
第二日(今日),佢為咗多謝我教佢數學,居然打咗一篇既簡短,又"精警"既blog 呢多謝我......睇完連我自己都嚇親......(叫咗佢唔好打真名佢係都要打...我都冇辦法= =)如果大家想睇既,我俾條link 俾大家:
(以下鏈結的內容可能令觀眾不安,觀看前敬請留意):
http://blog.qooza.hk/kAren0U0
睇完好xd 吧...(想串就快了..)
|
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
考試先呢病..  |
分類: 未分類 |
本身都諗住好地地用埋淨緊一個禮拜都冇既時間呢溫書,點知最近我喉嚨痛+咳嗽+打噴嚏(放心,睇完醫生證實唔係豬流感. 大傷風而已......)搞到我食藥食到連下畫兩,三點都好攰...點溫書?最衰就係前果排同唔知邊個衰人坐,佢係咁對住我咳,我叫佢遮住個口呢咳,佢就偏偏死去對住我咳,仲要咳多幾野,真係......攞命,呢,而家搞到個食藥食到四肢乏力.....真係多得佢.
近排打波打到塊mp99 裂咗...(飛機頭你鍾意講咩就講咩...),arc 10又斷埋線,搞到我而家用victor 果D ......"貴"野.下個禮拜六唔打算lu.
聽日決定要背GE vocab.(但係又發現唔見咗果張最新既紙,唔知邊度揾好...) |
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
「想」到就寫...  |
分類: 未分類 |
Orz..今日中文派番呢果兩篇文,抄唒lo..(要串即管串......)順便講埋分,一篇60,一篇59......俾ms Yee話我「想」到就寫...(冇條理lo.)咁又係既,的確係咁,所以我諗記敘文同說明文會啱我D(仲有投訴信- -)...議論文...都係用把口好d..
今日tim sir請我同D F.4 既打邊爐,(慶功呀~).食得幾開心,不過係咁俾人串..
仲有幾日就考試....我覺得今次好似有D突然(好似快得濟).似乎冇理會度D 整open day 既人既感受...尤其是中史同hist,同EPA,中文,IS擺埋同一個禮拜.點溫呀?? |
| 開心死我啦!!!!終於可以串人lu~~~~ |
分類: 未分類 |
嘻嘻,今日派既Geog test同CL test,成績...睇今日個title就知係點啦~開心死我lu...平時我收D test paper番呢,次次都要摺住隻角..(係高分既怕咩俾人睇..?)仲要俾MC,甘瓜同CT(仲有喪Ben)若干人等串,今次終於可以大大方方咁俾自己個分人睇,串要俾佢地話我串tim 呀...(不過呢個係值得高興既~)難得可以串D平時高分既人(總算有讚你地呀= =)當然......hahaha,開心死我lu~~
一開始Tim Sir 講答案果陣,仲以為自己死緊,果陣真係好緊張...我仲要同Ryan講話今次「連30分都唔知有冇..」,最後係點,大家都知= =嚇死我啦,不過總算不負Tim Sir 一番期望~
唉,考試都係咁高分就好lu~(希望我D同學都考得好D啦~)
仲有,聽日吹笛,吹No.5算...(唔使下下爆分啦= =)樂理考好D就得啦~ |
| 2009-06-03 |
分類: 未分類 |
haha,今日係我第一次寫blog,希望我有恆心寫落去啦~(不過多數都冇= =)
今日IS堂果陣,我將果陣啱啱收到既硬筆字擺落個布袋度,諗住佢可以途避MC同堯堯的追殺,點知...當我攞番出呢果陣,本薄既薄皮撕爛咗一大半0,0(希望寫《蟬》果次係最後一次用呢本硬筆字啦= =)誓都估唔到本薄係死係自己手上......
HE既時侯,我同"威威"整咗個「芝士焗薯蓉」(個名好似係咁......).自己食番,有D好特別既感覺~(特別開心lo~)
到咗第六堂,IS test果陣先至叫做慘......居然short到......連acid+water定water+acid都分唔到.......唉,呢次死硬啦......(唯有希望考試果陣高分D la~)
最尾果堂普通話口試,Orz....緊張到飛起,考咩卷我就唔講啦(我都唔知講唔講得),但係最尾果part(唔知咩名堂),就真係難到......(鐘意用咩形容詞就用咩形容詞啦..).不過算啦,普通話唔係我既強項.唔會太過在意.. |
|
|