LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 14
累積人氣: 2253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


老爸

 评论(1)发表时间:2006年12月3日 19时41分

 因为搬屋的原因, 老豆反佐黎澳门几天, 今天, 他又要过去台湾了…
 我今天三点下班, 然后去了美容院, 现在才刚回来, 在楼下的时候, 突然有一种好挂住老豆的感觉, 好想回家一开门能见到他, 然后他就跟我说……他现在正在飞机上吧, 应该快到台湾了…回到家, 看见家中余下的手尾都搞掂了, 真的要赞赞老爸, 甚么都难他不到…家中的一切都可以搞掂一.. 唔知老豆几时会反来澳门一齐过日子呢??几中意老豆在身边的感觉!!!
 

1条评论,第1页/共1  

 引用删除1楼 
多情男儿
  评论时间:2006年12月3日 20时10分
想老爸了吧,有家的感觉真好,有钱的感觉更好啊

 
刊登時間:2007-03-24 07:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


博錯牌

评论(1)发表时间:2006年12月2日 18时9分

 因為搬屋, 線路未接好, 所以我好幾天沒有上網了...今天, 終於好多都收拾得七七八八了!!地方雖然窄了些, 但還算是安樂窩la..
  近來都心神恍忽的, 心情都不太好, 也許是太多事發生了吧!尋日反工..反12,百家樂, 啱做佐半個中左右, 庄六點, 閒博了個四,我竟然再拉多隻牌出來, 仲一下子就揚埋隻牌..架機係度叫曬救命, 我一下子愣住佐,出事了...做佐兩年荷, 第一次博錯牌揚埋, 仲要係永利先黎博錯!!!本身都唔係好大件事, 但個客人超麻煩, 係度大叫大罵, 好似隻癲狗咁!!本身下一局揚佐牌一定要飛一局, 但個客話係我做錯, 唔關佢事, 佢一定要買..後來連sheef man..稽查...全世界既客人...都來齊(有的看戲),最終戈局都要開俾佢, 好彩係和局..好慘, 從小到大, 咁樣被人罵法, 真係第一次..因為真係做錯佐, 今我感到有點無地自容, 好瘀丫!!客人離去後, 我無聲出!!!但眼淚終於撑唔住了, 一直流....之後sheef man叫人頂我, 我去休息!!還安我慰我不要緊...曾記得實習時仲同個監場講過, 我絕對唔會俾自己有博錯牌呢d差錯, 因為我對自己的牌例好有信心...可惜!!之後戈日...我仲做錯好多野......
  

1条评论,第1页/共1 上一页下一页 
 引用删除1楼 
多情男儿
  评论时间:2006年12月3日 19时31分
怎么会那帘O?
我很焕啊,死性不改啊

 
刊登時間:2007-03-24 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


死火

 评论(2)发表时间:2006年11月28日 8时53分

  尋日下午三點左右才睡覺, 八點十分, 模模湖湖的...電話吵醒了..懶洋洋的喂了一聲..."..玲嗎?永利編更部打來的, 你點解唔反工啊......'我一下子彈佐起身, oh,my god!!!原來今天才是我的週假!我係永利的第一次死火(賭場術語:遲到)就這樣發生了,好唔開心哦! 我升職無望了!!樣子累得快要倒下..尋晚放工, 一個不認識的同事問我是否病了, 他說經過時總見我沒精打彩的, 樣子有點嚇人...近來真的很累, 心情真的很很很差!!好想找個人分擔一下......但, 原來沒有...

2条评论,第1页/共1 上一页下一页 
 引用删除1楼 
coffee
  评论时间:2006年11月29日 2时10分
你唔系挂,你都稳唔到人去倾诉咩????

我都系一屆A系呢度好似识好多人甘,但事实系我识既人其实好少

今天前男友问我可唔可以起返一起,我は答,因为系我飞距既,见到距唔知系咩感觉
哎。。。。。。。。做人真的好烦哦。。。
[当一切都结束,我只剩下我,我不会觉得可悲。。。。。
反而,我因此而长大了。。。。。]
ft]

 
 引用删除2楼 
mei
  评论时间:2006年12月2日 18时30分
  有時覺得我的世界總是只有我一個...真係無乜朋友!!!可悲咧!!!!
  離離合合!!!但都係你既選擇, 希望可以揀到一個真係對你好的人....
 

 
刊登時間:2007-03-24 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]