|
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
| 2007-03-19 |
分類: 未分類 |
本來很早就訓左...
點知在3點幾
自己衰
彈左起身
點知就被人罵左死死下
原因,.....唉
咪又係心情不好找我出氣
又說我拖衰佢
又唔肯認
又說到自己好似e.hero咁
明天又要幫佢交乜乜交物物
出面好大雨仲好大風
大家小心點啦
冷左啦^^~
|
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
| 2007-03-17 |
分類: 未分類 |
好可怕.... |
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
| 2007-03-16 |
分類: 未分類 |
麻麻...
爺爺
我好掛住你地.. |
|