Akira*Diary@Basara

2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


2007-01-20 分類: 未分類

  唉

病左3天無返2天工...

------------

死期到..

------------




2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


2007-01-17 分類: 未分類

放工了

今天收12點

勁開心,>v<///////

拿了兩個湯,勁多脆薯王,又飲左杯檸檬荼.﹏.

今天有返工實在太好了!!

-------------------------------

今晚爸爸話會整消夜我食A_A




2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


2007-01-16 分類: 未分類

昨天出左天悅商場

 很開心呢,見到很多朋友,大家都很健康呀^^嘿嘿

用哂1月d6折卡的位了@@要等下個再重出江湖了=﹏=呵呵呵呵∼∼∼∼

昨天試左個新包

脆薯王的確不錯@@bbb

咖喱包也有睇頭^^b個湯都不差,整體都有80分

但是呀軍和力西都說唔好食=︹=凸

人人口味不同嘛∼∼

-------------------------------

晚上同浪油頭去左電腦展,嘩!!!!!勁多人勁多野睇=口=

見到個地獄個心水mon勁想買俾佢,但我的人工就實在無能為力了...嗚

---------------------------------

之後打算去買psp藍色的1.5版,$1558左右

加上一張2極的卡卡

但由於我見佢無買野所以我都唔買了,

我唔想只有我有新野玩,佢無/_\

----------------------------------

晚上去左間伏野食反,見到重伏琪開單開到次哂線.0.||因為now有擺檔在電腦展

之後又聽人說故仔

----------------------------------

天悅商場有很多不思議傳說架>v</嘰∼∼∼∼呵呵呵∼

--------------------------------

我今晚要返工了,

ps:吊人2月尾出國了,祝你一路順風!!!>v</



« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 45 | »