昨天出左天悅商場
很開心呢,見到很多朋友,大家都很健康呀^^嘿嘿
用哂1月d6折卡的位了@@要等下個再重出江湖了=﹏=呵呵呵呵∼∼∼∼
昨天試左個新包
脆薯王的確不錯@@bbb
咖喱包也有睇頭^^b個湯都不差,整體都有80分
但是呀軍和力西都說唔好食=︹=凸
人人口味不同嘛∼∼
-------------------------------
晚上同浪油頭去左電腦展,嘩!!!!!勁多人勁多野睇=口=
見到個地獄個心水mon勁想買俾佢,但我的人工就實在無能為力了...嗚
---------------------------------
之後打算去買psp藍色的1.5版,$1558左右
加上一張2極的卡卡
但由於我見佢無買野所以我都唔買了,
我唔想只有我有新野玩,佢無/_\
----------------------------------
晚上去左間伏野食反,見到重伏琪開單開到次哂線.0.||因為now有擺檔在電腦展
之後又聽人說故仔
----------------------------------
天悅商場有很多不思議傳說架>v</嘰∼∼∼∼呵呵呵∼
--------------------------------
我今晚要返工了,
ps:吊人2月尾出國了,祝你一路順風!!!>v</

|