Akira*Diary@Basara

2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


2006-12-21 分類: 未分類

太多日無睇動畫了

特別是魯魯修>_<9同10都末睇

現在成日掛住睇動畫台(now tv)

昨晚同人吵架了

哭到很慘慘~~~~反正一個人也好兩個人也好- -

哼!!!反正我就是沒能力照顧你,但都唔好說我唔理你呀

咁我去23號請假來做咩呀!!!!

-------------------------------

屌人,你喜歡份禮物就好了^^呵呵

-------------------------------

軍,同樣地我謝謝你的禮物,也感謝你珍惜我俾你張卡∼

--------------------------------

瑪莉,哈哈,估不到個士迪仔又幾玩,笑死我,果日真的買了很多手信了,雖然我的已經差不多送哂出去

我會很珍惜你送我的杯杯的>_<

--------------------------------

很多野想要,但...己經沒人理會了

---------------------------------

很想要今天是魔王首op

basara cd

魯魯修大碟

>_<




2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


2006-12-21 分類: 未分類

我又有一時間沒打日記了*沒法吧,無咩心機

.說起來我今天知道了個隱密,但令我有少許傷心-{唉,早幾天諗住去換身份証,去到至知

要家長陪同*唉*矢誤tim.}

之後仲花了二百幾buy漫畫呢~唉,花哂錢錢了.

說起來去完迪士尼*好玩左*苦浪油了




2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


2006-12-16 分類: 未分類

我明天要去迪士尼,但訓唔著...

但好開心><因為有聖誕禮物a*謝謝軍*

大家快d去m記入會啦~

最近都比較忙*wellcome各地好友找我同send 訊息比我*

今年忘了抽空去遊戲展,真可惜~

 



« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 45 | »