太多日無睇動畫了
特別是魯魯修>_<9同10都末睇
現在成日掛住睇動畫台(now tv)
昨晚同人吵架了
哭到很慘慘~~~~反正一個人也好兩個人也好- -
哼!!!反正我就是沒能力照顧你,但都唔好說我唔理你呀
咁我去23號請假來做咩呀!!!!
-------------------------------
屌人,你喜歡份禮物就好了^^呵呵
-------------------------------
軍,同樣地我謝謝你的禮物,也感謝你珍惜我俾你張卡∼
--------------------------------
瑪莉,哈哈,估不到個士迪仔又幾玩,笑死我,果日真的買了很多手信了,雖然我的已經差不多送哂出去
我會很珍惜你送我的杯杯的>_<
--------------------------------
很多野想要,但...己經沒人理會了
---------------------------------
很想要今天是魔王首op
basara cd
魯魯修大碟
>_<
|