Akira*Diary@Basara

2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


2006-12-31 分類: 未分類

好幾天上不到日記呢>_<

玩完嘉年華

很好玩呢>_<bb

話說起來,嘉年華部跳樓機一點也不好玩,一來太低和只有上去時緊張下來時一點感覺都沒有,我後來數了原來得5秒

我都係覺得海公果個好玩得多

=﹏= 後來有個綠危的座位形過山車,都係慢的,不過比跳樓果個好玩,而且快樂點∼因為瑪莉都一起坐

但排隊就超辛苦,因為有兩3個大的啦吧在強強地響>_<

其實d公仔很易中,但我的技術太差了,只中了一隻白熊>_<|||

但已很開心了,雖然被人放了隻穿梭機




2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天


2006-12-26 分類: 未分類

昨天逃工今天返工

就快放完假啦

d功課仲末做添

訂左條電話繩

超開心~

ps:出左政宗公仔

2千幾元~~~必入手~

 

 

很想要呀=口=~~~~~~~




2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


2006-12-25 分類: 未分類

哇哈哈哈哈~發生了很多事呢~



« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 45 | »