好幾天上不到日記呢>_<
玩完嘉年華
很好玩呢>_<bb
話說起來,嘉年華部跳樓機一點也不好玩,一來太低和只有上去時緊張下來時一點感覺都沒有,我後來數了原來得5秒
我都係覺得海公果個好玩得多
=﹏= 後來有個綠危的座位形過山車,都係慢的,不過比跳樓果個好玩,而且快樂點∼因為瑪莉都一起坐
但排隊就超辛苦,因為有兩3個大的啦吧在強強地響>_<
唉
其實d公仔很易中,但我的技術太差了,只中了一隻白熊>_<|||
但已很開心了,雖然被人放了隻穿梭機
昨天逃工今天返工
就快放完假啦
d功課仲末做添
訂左條電話繩
超開心~
ps:出左政宗公仔
2千幾元~~~必入手~
很想要呀=口=~~~~~~~
哇哈哈哈哈~發生了很多事呢~