Akira*Diary@Basara

2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


2006-11-27 分類: 未分類

今天病左=口=無返工

唉....

 



2006-11-27 分類: 未分類

話都無咁快.就黎考完試了=v=

其實很謝謝呀深想介紹份好工俾我

可惜我末能放棄現在份工呢...真不好意思

=v=可能真的很傻吧

一小時4x元和一小時17元...唉=v=

希望將來有機會再見吧∼∼




2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天


大洗特洗!!!! 分類: 未分類

昨天出了mk@0@

買了很多野呢∼∼∼∼

仲提左戶口的錢添@v@

買了對1100的鞋

63元的畫冊

48元的書

30元的扭蛋機

10元的扭蛋(怪誕城)

不過最開心的是∼36元抽包櫻蘭畫卡

中左張金印的簽名卡=口=成200元唷

仲要係得100張咋∼∼∼

但...當時都唔知有幾珍貴

個老闆娘仲俾一套白卡我換果張我不太喜歡的簽名卡A_A真的很開心∼∼∼∼∼

今天呢,我出左長沙灣呀,因為要幫爸爸整野...明天返工

戶口無錢呢,要等出糧了=0=

不過之後的錢要留在迪迪尼買野先得^^

各位∼我買了聖誕卡了∼呵呵∼



« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 45 | »