昨天出了mk@0@
買了很多野呢∼∼∼∼
仲提左戶口的錢添@v@
買了對1100的鞋
63元的畫冊
48元的書
30元的扭蛋機
10元的扭蛋(怪誕城)
不過最開心的是∼36元抽包櫻蘭畫卡
中左張金印的簽名卡=口=成200元唷
仲要係得100張咋∼∼∼
但...當時都唔知有幾珍貴
個老闆娘仲俾一套白卡我換果張我不太喜歡的簽名卡A_A真的很開心∼∼∼∼∼
今天呢,我出左長沙灣呀,因為要幫爸爸整野...明天返工
戶口無錢呢,要等出糧了=0=
不過之後的錢要留在迪迪尼買野先得^^
各位∼我買了聖誕卡了∼呵呵∼ |