發生了太多不開心的事了~
朋友...我當你一世朋友.
但你卻...
--------------
今天返工換新衫
好麻煩,好唔喜歡套野,好7= =
舊果件拿去送俾表姐,佢好開心@@
我都好開心.
我唔想再聽你電話了.
我唔想再理你了.因為你的圈子中,沒有我的存在.
最後
希望明天順順利利
大家和和氣氣啦!∼
------------
我不想再聽到你的說話了
---------------------------------------
今天謝謝你
出了旺角找了很多很多想要的野,再次明白
我一生都離不開動漫的了XD~
又吵了又吵了...
唔想理我的就唔好理!