倒下了....對不起....大家,
或者有人很開心啦~
凸凸凸凸凸凸凸!!!!!仆街呀!!!>_<被人罵左成個星期了
真的俾別人麻煩了,但我不覺得我對你來說是很麻煩囉.
而且你說得呢種說話~即係你討厭我啦,咁我不想再當你是所謂的朋友,總之
沒人沒左你唔行的!~~~~自戀狂
今天有人遲大到!