Akira*Diary@Basara

2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


今天都是返工 分類: 未分類

果然- -做成個月都係得1800到..剛剛夠交學費....今天計過條數

很累很累!,但不可不做!

今天上了兩堂數學堂

今天幫爸交了錢

我已經無錢左一個星期半了XDDD




2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


返工 分類: 未分類

今天係第二日返工

送左幾次外賣-0-

又做左幾個職位,收盤,櫃位,外賣,拖地-﹏-v我仲末識飛,很笨

今天和吉,lily傾了計,仲有寶琳,對同事的認識又多了

今天早收左,返工途中不停聽到有eason哥的歌>v<讓那飄下飄下的裙∼

病到仆街- -

一放工打俾地獄

佢說買左乜買左乜俾我,但我一點都唔開心,我根本不想佢洗錢.

氣死我了.我不想用佢的錢呀!!!!

有排病呀.病下病下,生不如死.∼歡迎光臨∼A_A∼



今天不唔返學 分類: 未分類

今天唔返學,昨巴同爸爸睇電影睇到晚左

身體又差返又病返- -凸

今天要上的兩堂會計唔返了

我好似又做了一件壞事傷害人.我真的想不到會這,那當然不可以當作藉口吧,我會去面對的

------------------------------------------

我的名字叫黃芷薇,

16歲,在1990年06月01日出生,

是雙子座,最喜歡的顏色是寶藍色,身高164com,

家人只有爸爸,沒有養寵物,住在大埔,平時大多時間自己在家,

我的興趣是看漫畫,睇日文動畫(有字幕-v-)和朋友見面,

冬天bbq,夏天swim,秋天踏單車,∼∼∼∼

我最喜歡的罐頭湯味道是馬零薯摸古湯XDDD

其次係摸古栗米湯∼A_A

蛋的我喜歡食太陽蛋的蛋白,炒蛋只會食爸爸整的= =v(多數)

蒸蛋也不錯,但少食,最近最喜歡的餐廳:天外天(大埔墟,只食西炒飯),m記,橫江(油麻地,很耐沒去0﹏0),

章魚小丸子,車神(車仔面,蝦醬雞翼),元氣壽司,有待更新...

 

 



« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | »