Akira*Diary@Basara

2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


呀l大佬! 分類: 未分類

看來你都係唔明架啦!

我說不喜歡你,但可以一起玩,

你果頭說明

果頭同呀軍說,我們絕交啦因為別面阻阻

呵~

之後又同瑪莉說

你地唔會 離棄我就得架啦

是 全世界既人都有錯 神都有錯..神 .創做左 僧同埋妒忌 出來就係錯

無聊!~你家下抄反姑?!

抄得好點啦!

我說過我不喜歡你的處事手法,係指你的小孩行為

說了一次又一次說唔好成日在背後說人是非仲以為自己好醒!

大家就你又唔知,說到自己最不幸,你要記住,好有人好過你,衰都有人衰過你,你怨乜野!

成日怨自己點自己點,你有想過去改嗎!

成日對人說點點點,一點本事都沒

點解唔當面同我說呀!唔知你想把件事弄到幾大呢,

今次...唔知仲忍不忍到架!常常說人是非,以為自己好型,你根本沒資格說別人吧

你連基本的禮貌都唔識呀!識為自己扮女人做得好索?!叫乜鬼小夜呀!

你唔想做男人的就cut左去啦!做男人做到你似女人多過男人!

向男人撤嬌!真係好難忍!說咩自己照顧自己好叻!你大個仔一定要架啦!咁唔鐘意咪大聲說,我係咁架啦,唔好俾野我做呀!

你真係男人的失敗品.唔理你點唱都好,我唔會改變我咁睇你!

乜你真係覺得自己很慘?!放大d你隻眼看看你身邊的野啦,自以為是!



!! 分類: 未分類

仆街-口-昨晚發燒燒到38.2.....真係唔度度佢都唔知咁勁...

爸爸終於知我病了,但一句都無事呀,就由我了....又沒錢睇e生...

今天首次請假唔返工...




2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


哈哈 分類: 未分類

今早有人遲到,有人甩底,有人失蹤

仲有做以上行為都係同一個人添!!!

今天病左都係無返學,唉...

仲要無藥食

爸爸終於俾錢我買野回家食了-0-

唉.....................頭痛死...

 



« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | »