今日要返工牙*攰死呀!
朝早起身果陣好醒神...返到去m記換完衫!
呵呵...時間剛剛好,無遲到~
好開心呢! 細man黎接我放工牙>w<愛死妳牙*
呵! 去超市買零食...@.@! 但係點解100蚊汁得咁少零食o既=.=???
吓吓吓! 又瘦番=.=?? 點解尋日178...今日又落番173磅架....
真係好浮動....有排keep喇
呵呵! 而家真係幾幸福牙...好享受每日o既生活...每一刻o既感覺!
以後每一日都要擁有這種溫暖o既感覺!
攰攰喇...睇集狐忍,,去訓教喇!
早晨morning call!
我會做好呢份工作=3 ="
*完* |