今日返9點呀 攰死喇
不過好yeah! 細man黎接我放工...
之後返左屋企換衫...換完衫 玩左陣電腦都8點喇..
落街食飯lu 凍到死呀>﹏<!
之後同佢去周圍行睇下有咩食...~.~!
哎唷! 原來我俾人o既feel係口花花@.@!
外表係...內心唔係 呵呵!
我會証明你睇呀...慢慢來 愛情種子將會萌芽
真係好凍...之後無無聊聊行左出大埔墟..
我同佢都唔想俾同事撞到...偏偏一撞就撞到幾個=.=!
呵呵,,,,,星期6返工 佢地都唔知會點講lu~
星期6又出街喇...好yeah!
好眼訓=.=....玩多左就訓lu~
*完*
|