||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


唉... 分類: 未分類

明明迷戀  然而又不知怎向妳形容

逃避你  卻又期待我可跟妳做情人

__________________________

真冇用....真冇用

和你的約定..今天不能如願

是否令你很失望??  而我對自己非常失望

只怪自己太內向....我實在想將它撇掉><

___________________________

今日成日個心都好唔集中...因為我專心咁諗住佢.....

商業堂今日玩網上投資@@都幾好玩啵~

原來今日要經濟要Quiz@@我都唔記得左tim"

慘慘呀!!識做..但係做唔哂><飲恨"

放學補測果陣真係好火\o/  果個黃綺雯..我份卷寫左都幾多野...交俾佢果陣

佢問我係唔係出貓(其實我都唔算出貓掛=o=只係之前做定左=.=xdd)

我梗係話冇laaa(xdd a"a)

但唔知點解好火...如果唔係聽佢話...我真係唔補測呀>o<

_____________________________________________________

開始放假luu~.~又開心...又唔開心

因為可能好快要離開校園laa

唔通我真係對讀書冇興趣??

(完)

2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天


咁就一天!!! 分類: 未分類

每件事未到完結的時候   我們都不能有半點鬆懈   不然事情到了尾聲  也可能會失敗

_________________________________________分隔線

今日發生左件樣衰野係我身上= =

上pe堂 射果球波....炒飛機><(勁樣衰呀)

不過阿sir好好人啵@@毫然話個波..執唔返..唔洗賠(呵!!真有運唷)

商業測驗又唔識....唉(真冇用>o<!)

但係~.~Maths Quiz我合格唷xddd

_________________________________________分隔線

今日又係打機過一晚@@??  咁樣過日子有些少悶而無聊

真想為生命加些少色彩,,,,,,

唉>o<....冇乜野做....今晚應該要食自己laaa=..="

(完)

 

2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


日記開張lol 愉快 分類: 未分類

哈哈

終於有日記laa~.~

真係唔該 helen幫我開呢個日記唷~.~

 

今日成2點先起身=.=~(咁就冇左半日)

冇乜野做....係度玩wow

晏d可能去阿姨屋企食飯

唔知打乜好a"a 

(完)