明明迷戀 然而又不知怎向妳形容
逃避你 卻又期待我可跟妳做情人
__________________________
真冇用....真冇用
和你的約定..今天不能如願
是否令你很失望?? 而我對自己非常失望
只怪自己太內向....我實在想將它撇掉><
___________________________
今日成日個心都好唔集中...因為我專心咁諗住佢.....
商業堂今日玩網上投資@@都幾好玩啵~
原來今日要經濟要Quiz@@我都唔記得左tim"
慘慘呀!!識做..但係做唔哂><飲恨"
放學補測果陣真係好火\o/ 果個黃綺雯..我份卷寫左都幾多野...交俾佢果陣
佢問我係唔係出貓(其實我都唔算出貓掛=o=只係之前做定左=.=xdd)
我梗係話冇laaa(xdd a"a)
但唔知點解好火...如果唔係聽佢話...我真係唔補測呀>o<
_____________________________________________________
開始放假luu~.~又開心...又唔開心
因為可能好快要離開校園laa
唔通我真係對讀書冇興趣??
(完)
|