今日6點9起左身....即刻開電視睇下@@洗唔洗返學....點知!! 事實真的永遠殘酷....!要返學呀>o~
又開心又唔開心...開心o既返學可以見到妳@@!!!! 唔開心o既...我實在太攰...太無精神laaa!!
唉....怕遲到...所以早d落去等佢地....點知...一個到都無出現...無奈!!心淡!!! 仲要無的士....搞到我8點02分先有車!!
又遲到...!!! 留堂班真係好悶ga>o<仲要企!! 慘呀!!
上到6樓...經過妳班房....不自覺..自然地望住妳!!...但你好似好忙啵....見我唔到!!
交功課laa@@.. mathh工作紙...冇交!! 今日實要留堂laaa..但其他交齊!!
今日有好多人無返@@....!! 個個都唔知醒? 有時差kaka??
上堂果時都幾精神o既...捱得住掛.....但個人集中唔到啵!!!!
兩個小息..都能夠望到妳..感覺太好了!!..但妳好像沒有什麼反應kaka=o=!
lunch果陣@@太好了...咁多人無返....有免費午餐=.=哈!! 但竟然要食叉雞飯=o=~哈!! 食左兩啖..食哂d"食送" 唔想食lu~
終於捱唔到laa....兩堂世史堂....戰鬥力大大下降.....開始冇電laaa....
捱左1堂...第2堂開始釣魚luuuu.....落堂luu....訓到連miss走左都唔知tim~ hehe太攰了
@@本來諗住要留到4點10.....哈!!! 去到留堂班...睇下張紙先...@@功課人名果度竟然冇我....但就要留遲到!! 要企30mins~
今日好多人留堂...哈哈!!....30mins.....過得特別快!! yeah!!!! 走得....
窮書生...只可乘坐巴士回家=.=!! 返到屋企....即刻換衫..祈個禱!! 去海濱跑步 目標:唔俾自己停!! 一步都唔得!!
初頭開始跑...有d孤單....得一個!! 但跑下跑下....原來好多人都跑緊...@@好多人陪緊我跑kaka~
呵呵!! 意志 + 妳 +神!! 第一日順利完成....繼續努力!! 成果總有一日會出現!! 唔能夠放棄!!!
返到屋企...攰死laa....@@妳都好攰呀? 小睡片刻??
一陣仲要做兩樣功課!!....聽日4堂中文堂....慘慘慘慘慘呀!!!! 唔知有兩堂係唔係 小組討論呢?
唔講luu~ 放鬆下個人先....好攰!!
(完) |