||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


慢慢來.. 分類: 未分類

今朝6點11起身...真係唔願起身laaa><....張床咁舒服..唔好咁殘忍laa..俾我訓多陣laa

不過經常因為賴床的關係...搞到差d遲到=.=所以唔可以再係咁...最後死死氣地起身.....

因為天雨關係又唔洗集隊@@..正!!   嘩...一上到去就話要檢查儀容髮式.....我覺得d女仔好慘呀!!....其實條裙唔係真係好短ja

只是剛剛擲界..咁就俾人捉.....真係好慘慘唷!!  我無事真好彩..=o=v

ohhhh! 商業8/30.....無溫書搞成咁!!...呢課真係唔多明=.=!.....可能是個藉口=.=!要努力!!!

哈...原來同麟仔講下心事都幾正啵!!...好少同男仔會傾心事...哈!

英文多左個miss黎睇堂....佢應該係代miss fung產假的miss......本來都訓哂咁濟=.=佢黎教...一定訓哂!

咁就放學laa....又去跑步laaa.....

今日個太陽比較猛....跑得比較辛苦....這代表今天才是真真正正減肥的開始!!

其實...今日意志有點不繼.....不過鬥志沒減.....最後順利完成!!

返到家....同佢傾左陣....但今日好像......感覺不同了@@......開心!

但妳突然心情唔好....妳和朋友間出現問題??  

對你的事太上心了.....實在令我好緊張呀......你心情好番少少果陣...同我傾訴牙...!

一陣睇  巴塞隆拿(fcb)  vs  ac米蘭     2:45am   做完功課好休息下先

(完)

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


失望! 分類: 未分類

今朝7點3先起身......又要自己搭的士....貴呀!!!

今日要上4堂中文堂...想死!!......不過今日中文堂果時@@...突然好想升中5(本來都想,,如果唔係就唔重讀laa)

因為升唔到中5....我能見到妳的日子..好快會完結!!...我要溫書>o<!! 上堂唔要訓教>o<!!  努力!!!努力!!努力!

兩堂中文堂轉眼就過去了....!!  掛念一個人最辛苦的方式是她在旁但不能擁有她><....望到妳和好友在談天說地.

多麼開心...令我也很想立刻衝上來....和你們一同談天...但....沒有膽這樣做!!

今日全部堂都係孖住上....chin x2  geog x2 chin x2 maths x2.....慘唷!

小組討論laaa~.~....但再証明一次事實永遠也是殘酷!...我只是得一個小小的要求!...點解神唔肯俾呢個機會我!!

雖然面上依然帶著笑容.....但只是強顏歡笑..在心的深深處....充滿失意...失望!!...只能望著妳...不能親近妳...失落!!

點解!? 點解!!? 點解!??? 

maths堂....都有做數@@....我要努力 努力 努力!

放左學後...唉...見到留堂班有我名...唔想留...唔想留......最後離開校園...行路回家

路上妳和我...只隔著一條馬路......朋友不肯行你的那邊!!   心情又再次...失落!!

回到家後...換衫去海濱跑步....在一條長長路....只有我的足印.......

今日整段路程...我一樣是一步也沒有停下來!!.....心內不斷不斷出現妳的影像....想念妳!!

一心想跑完快快回家..希望能夠同妳msn......但現在是 9點15分 妳還未上線.....

心情失意時..只盼有妳在旁..安撫我!!...........等等等等等!

(完)

2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天


ohhhhh! 遲到! 無奈! 分類: 未分類

今日6點9起左身....即刻開電視睇下@@洗唔洗返學....點知!!  事實真的永遠殘酷....!要返學呀>o~

又開心又唔開心...開心o既返學可以見到妳@@!!!!   唔開心o既...我實在太攰...太無精神laaa!!

唉....怕遲到...所以早d落去等佢地....點知...一個到都無出現...無奈!!心淡!!!  仲要無的士....搞到我8點02分先有車!!

又遲到...!!!  留堂班真係好悶ga>o<仲要企!!  慘呀!!

上到6樓...經過妳班房....不自覺..自然地望住妳!!...但你好似好忙啵....見我唔到!!

交功課laa@@..  mathh工作紙...冇交!!  今日實要留堂laaa..但其他交齊!!

今日有好多人無返@@....!!  個個都唔知醒?  有時差kaka?? 

上堂果時都幾精神o既...捱得住掛.....但個人集中唔到啵!!!!

兩個小息..都能夠望到妳..感覺太好了!!..但妳好像沒有什麼反應kaka=o=!

lunch果陣@@太好了...咁多人無返....有免費午餐=.=哈!!   但竟然要食叉雞飯=o=~哈!! 食左兩啖..食哂d"食送" 唔想食lu~

終於捱唔到laa....兩堂世史堂....戰鬥力大大下降.....開始冇電laaa....

捱左1堂...第2堂開始釣魚luuuu.....落堂luu....訓到連miss走左都唔知tim~  hehe太攰了

@@本來諗住要留到4點10.....哈!!!  去到留堂班...睇下張紙先...@@功課人名果度竟然冇我....但就要留遲到!! 要企30mins~

今日好多人留堂...哈哈!!....30mins.....過得特別快!!  yeah!!!!  走得....

窮書生...只可乘坐巴士回家=.=!!    返到屋企....即刻換衫..祈個禱!!  去海濱跑步   目標:唔俾自己停!! 一步都唔得!!

初頭開始跑...有d孤單....得一個!!  但跑下跑下....原來好多人都跑緊...@@好多人陪緊我跑kaka~

呵呵!! 意志 + 妳 +神!!   第一日順利完成....繼續努力!!  成果總有一日會出現!!  唔能夠放棄!!!

返到屋企...攰死laa....@@妳都好攰呀? 小睡片刻?? 

一陣仲要做兩樣功課!!....聽日4堂中文堂....慘慘慘慘慘呀!!!! 唔知有兩堂係唔係 小組討論呢?

唔講luu~  放鬆下個人先....好攰!!

(完)