||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


擔心 分類: 未分類

今日考地理   心情愈來愈驚  恐怖今年係告別校園時.....
個個都做左 3張紙....但自己寫得一張咋  唉!! 係我渣??  係佢地勁呀??
唔知點解...做mc一定會釣魚=.=...釣左5mins....原來有50條@o@"
最到又係要亂做...最慘原來幾條..我係識的=.=....但亂填填錯左...又夠鐘

唉...放學了   去左扒聖食lunch....ok啵 20蚊=.=食到我好鬼飽!!
返到屋企   開住電腦.....聽歌!!  跟住又去左阿姨度...今晚在阿姨家中吃晚飯
今日再一次感受...人生第一次....係阿姨因太攰訓左陣....訓訓下個腦彈左妳o既畫面@@"
係啵....到底你返左屋企未??已經8點半=.=...擔心唷!!  電話又成日留言....
本來都唔鐘意對住空氣講野=.=...但係都留左言@@......快d覆我laa><
但最後......唉!!

回到家....心情緊張到要死laa......
唉...唔講laa...再見!!

*完*

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天


早起 分類: 未分類

今朝準時完成任務--->morning call~.~  同左阿媽去食早餐
勁熱呀...心中諗住佢有冇帶遮呢? 會唔會熱到暈ga?  哈..好多好多問題...係咁彈出黎!!
食飽飽luu...行返屋企   真係太熱laa  淨係行都出哂汗...阿媽竟然可以一滴汗都冇=.=!!

返到屋企  有冷氣嘆  太好喇  真係好正呀....."要辛苦過..之後所得到的東西或人!! 我學懂了 要更加珍惜  因為我怕會再次失去!!"
跟住睇左陣卡通片~.~唐老鴨....哈!! 巧得意唷...  好攰唷  訓到左11點幾   傾左陣電電..
呵呵呵...心情實在....~.~gd呀!   哈哈...早餐......我會記得架a"a

跟住媽媽叫我落去行下  食lunch  之後先返去溫書   嘩!! 好令呀@@(唔好以為係令女)  只係個 06年德國世盃足球呀
太好laa 舅父送俾我的kakaka   即刻返屋企泵氣玩兩腳先~.~....嘩! 好正唷!

拎本地理書溫下先...一路溫 一路聽歌.....好難集中....咁就唔玩電腦住....結果一樣..!!
唉..點會咁ga....點算好呀....><時間已經一秒一秒咁過去.....而家10:35  溫多左陣訓教
聽朝早起...再溫......希望今次可以真係用心溫!!

*完*

 

2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


個心好唔舒服 分類: 未分類

今日考小組討論  只能和她的好友同一組  感覺不錯...
不過我確實無乜心情...唔想講野....
其實我真係信你ga....信你一定可以放低...不過果種feel真係唔識形容
總知就係...好奇怪...不好受...

回到家...突然好想穿耳窿.....不過阿媽話遲d先=.=....
無聊上網...去到論壇   不自覺地...去左心理test區!!
做左一個test...

根據色彩心理學的原理,色彩與一個人的性格特質,有著密切的關係。
所以從你平時喜用的色彩或服裝顏色,便可輕易窺出你的心理。
現在請你選擇你喜愛的顏色吧...

我梗係揀我最愛  紫 同 白....=o=貪心左d  揀左兩樣...
C. 白色
喜歡自在地享受獨處之樂,不喜歡拍馬逢迎的事,只要一下定了決心,就會像一顆頑石般,絕不動搖.
E. 紫色
你是一個個性柔和,纖細敏感,眼光頗高,無法很輕易和人打成一片的人。外表崇高和莊嚴,但內心卻是一個熱情的人。
外表崇高?? 我一點也不覺得啵,,,,,

12:45luu....真係好辛苦呀>o<......我o既佔有慾愈來愈強laaa
咁落去會好辛苦.....要控制自己  控制自己
好想傾電話呀><....我覺得好孤單.....誰有空可陪著我!!

我只想跟你未來浸在愛河
而你那呵欠絕得不能絕
絕到溶掉我

差唔多7點luuu.....姑媽黎左
要落街食飯去.....今日好開心...a"a.....希望以後都可以係咁好~.~
聽朝早起..有個重要任務....非常緊要唷....!!
1點luu   沖涼訓luu  任務為重.....早點訓=o=!!

*完*