今次考試可能係我人生中最後一次考試....
一早帶著沈重的軀殼回校.....
上到禮堂...已經無左之前緊張o既心情.....只得惶惑!!
卷一今次竟然可以做得哂...上兩次都未能完成
卷二初頭諗爆頭..作邊題好呢....最後作左第2題....寫左一點無聊的道理
就已經66x字...
個fd要返屋企食飯....所以無人教我maths >o<...!! 唉 想溫書都無人陪我
回到家....因一些可能係小事...諗得太多!! 搞到無乜心情...去左訓教
一訓醒....真想鬧醒某某....
點解機會落係你身上 你唔識珍惜 如果係認真....有人阻止 根本就起唔到作用!!
你根本就從來沒有認真過.....
算了...溫下英文先.....雖然係無從入手.....但四處問人.....然後上網不斷查生字!!
但好像起不到作用....點解會咁??
突然想唱首歌....向校園告別:
一天一天的我在期待放學 一轉眼卻要告別校國
一張一張的快樂同學臉 粉筆似的消失不再遇見
終於終於不懂得老師所講 只知道此刻想多聽一篇
這校園 這班房 這走廊 這禮堂 告別是我心的家鄉
到未來那一方 人飄泊路茫茫 然後在這裡找到一點點光
有點感觸!! 死亡將近!!
*完* |