今日因為會考生借場....所以唔洗集隊...yeah!!
嘩...一入到課室.....第一個感覺係.."滾"....望望溫度計@@"....32度!
=.=d人仲唔開冷氣....真係傻ga!....有d仲著住背心...=.=乜有寒意咩!?
今日開始=.=聽書了....要生性laa...要上進= ="但總是提唔起勁!! why???
ok啵...用心聽書...雖然吸收得好慢...但都知道學左d咩....@@
呵呵..!黃sir因為要鑒考...所以第4堂comm唔洗上~.~....訓足成堂=.=
訓到對眼淨唔大=.=....加上食左藥......d睡意仲未過哂...
econ開始捱唔住....釣左一陣魚...哈!!不過好快就俾阿sir問問題.....好在識答kaka=.=~
eng今日孖堂....本來就諗就訓....點知蔡(康年)sir入黎一齊上堂=.=~
呵...原來英文聽落幾有挑戰...幾好玩!...不知有冇心機學又另一回事!
放學去左後山...睇左陣 4b vs 中6 足球友誼賽(重賽=.=)
嘩...熱到成隻手都係汗...=.=! 恐怖唷....
捱唔住了....走人uu~
返到屋企...無人部我打機....唔打luu...跟住吳先生就add我
話一齊去報英文班讀下.....本來真的唔想報=.=...因懶根作怪!!
最後話比自己知..唔可以放棄呢個機會..
點知=.=去到遵理問下人有咩課程介紹.....原來好多課程已經上到尾聲....早係開學時=.=已經開左班!!
太遲了....這個機會最後俾天沒收了.....
跟住吳先生話去玩頭d...玩左10蚊.....之後上我屋企..
溫左陣econ....嘩....英文班真係唔同d=.=...notes都勁過人
個腦太耐冇郁過/.\...真係有d唔知點追...
不過盡力做到最好laa 無憾便是最好結果!
溫左幾個字...又要去阿姨度食飯.....!!
夜了...現在是2:54am=.=....唔得了
以後要早訓呀...>o<~
*完* |