||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


補測! 分類: 未分類

一朝起身就俾老豆嚇左一跳....佢睇錯鐘=.=將6:50當左7:50.....
叫我起身=.=果陣我仲以為自己=.=唔知醒!!!

今日詩歌早會...唔洗集隊...yeah!!!    魚sir...係詩歌敬拜隊=.=?
唱得不錯呀!  

第一堂就要....就係行黎行去o既maths...做做下數...咁就一堂!!
中文堂...悶呀!!!....世史堂...發夢中!!....地理...悶!!.....
哈...不過收到程sir通知...放學去接受靈糧電視台訪問= =!!
=.=我上電視啵...kaka!!

兩堂英文堂....想溫世史...點知=.=掛住同個fd傾計.....!!
放學luu....去做訪問=.=!!!   幾好玩啵,,,,有d似拍電視劇咁=.=係咁ng
做完la...要逃走世史補測呀><....不過最後都有去補=.=...不過搞到成6點幾...先走得!!

返到屋企勁無聊呀.....唔知係唔係server問題=.=隻game都lag機....無哂癮!!
都無無聊又玩到12點幾...打日記luu!!

好攰沖涼訓教luuu

2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


有新電腦~.~ 分類: 未分類

兩個星期...無電腦用...真係巧慘慘唷!!....每日係屋企悶到屎....!!
最後用左成$53xx= =換左部新電腦!!
巧快唷...正呀!!

兩個星期...無打日記了......原來無打日記會令我感到不自在!!
哈!!...受到妳的影響....@@

愛未能使你動容  努力原來沒有用........
每日都背著思念的包袱!!...係時候要放低了
朋友的關係也能好開心.....我相信我地會係好朋友!!

呵呵!!...今日Miss黃打羽毛球@@~
點知.....遇上強敵----> 小紅= =!
難怪佢得4分離開禮堂!!

返到屋企...即刻試下部新機先@@.....玩下winning先
好正呀....推到高品質...真係正好多多多多多!!!
不過 $53xx 真係貴左d=.=!

哈...今次第一次參加歌唱比賽....又有開心又有失望!!
好開心...第一次上台唱歌...就入到...合唱組決賽
但失望的我其實想..獨唱入到決賽的.....不過入唔到><!!
算laa...有得入決賽...已經好開心laa

一陣去阿姨度食飯!!
夜d返黎再打!

2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


又遲左打日記! 分類: 未分類

今日因為會考生借場....所以唔洗集隊...yeah!!
嘩...一入到課室.....第一個感覺係.."滾"....望望溫度計@@"....32度!
=.=d人仲唔開冷氣....真係傻ga!....有d仲著住背心...=.=乜有寒意咩!?

今日開始=.=聽書了....要生性laa...要上進=  ="但總是提唔起勁!! why???
ok啵...用心聽書...雖然吸收得好慢...但都知道學左d咩....@@
呵呵..!黃sir因為要鑒考...所以第4堂comm唔洗上~.~....訓足成堂=.=
訓到對眼淨唔大=.=....加上食左藥......d睡意仲未過哂...

econ開始捱唔住....釣左一陣魚...哈!!不過好快就俾阿sir問問題.....好在識答kaka=.=~
eng今日孖堂....本來就諗就訓....點知蔡(康年)sir入黎一齊上堂=.=~
呵...原來英文聽落幾有挑戰...幾好玩!...不知有冇心機學又另一回事!

放學去左後山...睇左陣 4b vs 中6 足球友誼賽(重賽=.=)
嘩...熱到成隻手都係汗...=.=! 恐怖唷....
捱唔住了....走人uu~

返到屋企...無人部我打機....唔打luu...跟住吳先生就add我
話一齊去報英文班讀下.....本來真的唔想報=.=...因懶根作怪!!
最後話比自己知..唔可以放棄呢個機會..
點知=.=去到遵理問下人有咩課程介紹.....原來好多課程已經上到尾聲....早係開學時=.=已經開左班!!
太遲了....這個機會最後俾天沒收了.....

跟住吳先生話去玩頭d...玩左10蚊.....之後上我屋企..
溫左陣econ....嘩....英文班真係唔同d=.=...notes都勁過人
個腦太耐冇郁過/.\...真係有d唔知點追...
不過盡力做到最好laa  無憾便是最好結果!

溫左幾個字...又要去阿姨度食飯.....!!
夜了...現在是2:54am=.=....唔得了
以後要早訓呀...>o<~

*完*