||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


想升lv... 分類: 未分類

今日3點先起身...尋日打到成4點先訓...攰死呀!!...跟住落左去食野...

巧悶呀!!...做咩好呀@@?...去左機鋪..玩左10蚊...返左屋企

今日好想升lv呀......一個人唔夠打=.=....無無聊聊玩到9點去左阿媽鋸扒=.=

死火laa...又鋸扒=.=連續兩日laa....聽朝8點去跑步.....休息左兩日了...不可以停下來!!

最新佳績--->206磅~.~yeah!!!  下個目標200....衝呀!

哎!...今日遲左睇電車男>o<....真係幾好睇喎..kaka!

11點幾返到家...又玩左多陣..就沖涼訓

(完)

2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


落雨天 分類: 未分類

今朝落左樓...見到個天已經落住大雨......

唉...頭兩堂econ....有一堂集中唔到  一堂釣魚><唉!!

pe堂仲落緊雨...唉...冇波踢.....今日考體能!! 呵..做左一排situp真係唔同d....竟然1min內做左40下...

哎><!!!  阿sir教倒立...最驚做呢d....整親條頸點算=.=~我咁鬼重..好易會整到!!  咪搞我=.=倒立!

ohhh!今日好攰呀.....英文又訓左.....數學堂果陣@@林sir突然俾佢讀書果時d相俾我地睇....大講人生道理咁!

放學果陣...去留堂班見下....譚少華係唔係度...ohhh!  要記我地缺點又唔出現!!  咁唔俾面我地

我都唔洗俾面你laa  對嗎??.....最後走左....

返到屋企...好無聊...落雨冇得跑!!...可能遲d去游水@o@...比跑步仲有效!!

死laa...今日食左麵...,,跟住又去左食牛扒=.=....唉....死火!!

返到屋企成11點幾....

已經好攰了...但諗打一轉副本...點知個 死淫Roy..去左訓教...玩到2點幾

跟住將電話d歌update下先.....整整下坐係度訓著左=.=...看來攰得濟了

唔打luu..沖涼訓涼laa

(完)

2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


要記我缺點? 分類: 未分類

今日7點7就返到學校@@....早左啵!!

因為前日的英文堂轉左中文堂...so今日有3堂英文=.=!! 悶!!

成個人都冇乜精神....攰!!...今日要測中文呀>o<!

成日都冇乜特別....不過閱讀課果陣...果個譚少華(好似打錯左人地個名=.=!!)入黎捉人冇去留堂班

佢話冇去要記缺點喎!!....唔係每個人有一次機會o既咩....?  要我簽張缺點紙.....你諗下好laaa!  我係唔會簽ga!

測驗到了...死期到!!.....好在堂果時都有聽少少書....如果唔係真係 1 d都唔識=.=!!....不過都係少ga laa   唉!!

返到屋企....因尋晚5點先訓....竟然 0:0   不過巴塞嬴左....yeah!!.....所以連阿媽都叫我休息下!!

哈...好laa!  放鬆一日laa~.....聽日又要繼續努力laa!! 

買左張月費...但好似無乜心情玩咁.....同fd去打..愈打愈眼訓!!

捱唔住了...12點冇訓luu......沖涼訓教!

(完)