不懂得講笑 去哄你開心
不懂得交際 暗裡卻走近
__________________
尋日諗左成晚...我知自己做錯左......
當時實在太自私..沒有諗過你o既感受..
以後都唔會咁ga laa...唔想因為自私...令你唔開心
__________________________________
今日兩點先起身=.=...換衫同阿媽去食野~
冇乜胃口...食左好少米粉..就唔想食
跟住冇野做...去左game城...玩頭d....今日又見到神人@@...好強呀><"
學極都學唔到....不過人地架車20幾粒星=.=我先得10粒星.....技術上差太遠
返到屋企..冇乜野做....玩左陣魔獸世界...消磨下時間
9點去左和民食晚飯(好耐冇食><好好味kaka~.~)
跟住上左表弟度玩左陣ps2...跟住12點幾先返到屋企
聽朝6點半起身踢波=.=....第一次咁早.....
我整天也在家中等你上線....但......事實偏偏令我失望/.\
(完)
|