||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


我知我做錯.....原諒我!! 分類: 未分類

不懂得講笑  去哄你開心

不懂得交際  暗裡卻走近

__________________

尋日諗左成晚...我知自己做錯左......

當時實在太自私..沒有諗過你o既感受..

以後都唔會咁ga laa...唔想因為自私...令你唔開心

__________________________________

今日兩點先起身=.=...換衫同阿媽去食野~

冇乜胃口...食左好少米粉..就唔想食

跟住冇野做...去左game城...玩頭d....今日又見到神人@@...好強呀><"

學極都學唔到....不過人地架車20幾粒星=.=我先得10粒星.....技術上差太遠

返到屋企..冇乜野做....玩左陣魔獸世界...消磨下時間

9點去左和民食晚飯(好耐冇食><好好味kaka~.~)

跟住上左表弟度玩左陣ps2...跟住12點幾先返到屋企

聽朝6點半起身踢波=.=....第一次咁早.....

我整天也在家中等你上線....但......事實偏偏令我失望/.\

(完)

2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天


踢波日lol 分類: 未分類

一朝早8點起身  同表弟去左富善踢波...玩玩下...兩面齊人梗係鬥波laaa~.~

我同一班唔識o既人一隊..初頭踢左陣都冇乜野....但係成日隊友....個腦都只得進攻意識

(唉...仲要俾人串....不過我冇錯><我都串左一句=.=成班友仔靜哂)

哈哈...不過我俾對面d人讚~.~超開心    我o既腳法意識開始踢出laa(努力!!!)

1點返到屋企....(超攰>o<)沖完涼..一直等等等等等你online~

掛住你的感覺.....辛苦但有點甜~.~

你終於online laaa太開心了    

嘩....傻ga....今日打副本 打左大約3個半鐘=.=......簡單係精神上的煎熬呀><打完之後...勁攰

攰到訓著左....連你add我都冇應到><

今晚唔知有冇飯食.....

我要唱k   我要唱k  我要唱k>o<

放假 第 1 day 分類: 未分類

四月十二日   遲左打日記tim

今日1點先起身,同媽子去左食野

嘩...個胃真係細左好多....一碗米線..竟然食唔哂@@

跟住屈左媽子俾十蚊..去玩頭d

玩玩下@@有人挑我機....(第一次俾人挑機@@信心爆棚a"a)

果個人賴貓=.=又話玩 秋名...點知玩赤城(想陰我!?唔驚佢)

跟住又扮野...開左後追

當然laaa  雖然佢賴貓....但係我技術好過佢~.~照嬴wakaka

夜晚同媽子去左食飯....跟住上左表弟屋企玩

@o@點知有意外收獲....對佢了解又深左kaka

返到屋企luu  攰死laa><

聽朝同表弟去練波~.~希望唔好落雨laaa><

(完)