||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


病倒了 分類: 未分類

太攰了.....今朝聽左個fd個morning call之後又訓左落床=.=...7點3先起身

諗住今次要一定要自己搭的士laaa....哈...點知個個都遲左....我係第2個到.....呵!!

返到學校....好焗呀....仲要聽早會!!....想死呀!!......終於行laa....見到妳拎住好多書啵!!

哈!!..真的想幫妳拎上去唷!!..但當時場境看來不方便這樣做><~

....因病倒了...個人好攰...手腳無乜力= =...

頭兩堂商業....=.=聽聽下書釣左魚.....黃sir mark我 ZzZ...(今次煩laa=.=又要罰1蚊 + 罰留堂15mins)

第2堂=.=又係咁....又mark多個zZz...慘慘唷!!.....小息果陣..即刻睇下先本課室日誌先=.=...

哈哈=.=!!....搞笑呀...原來黃sir  mark左落=.=4e果本課室日誌度=.=.....真係sorry唷=.=累到e班 19號有兩個zzz=.=!!

哈..好在我唔係20號咋....呵呵!!.....miss林...要鑒考所以冇上中文...miss許代堂....悶悶悶!!

lunch果陣  miss張搵左我地d同學...去傾下升學o既問題....唉!!....唔通要走?

唔想呀><...好想升中5呀.....最後一次努力吧!!....

世史quiz...溫左好少...唔識.....寫左dd野....=.=已經再寫唔到落去laaaa

放學luuu....@@係啵...今日   中6 vs 4b 足球友誼賽.....

嘩=.=我唔係話自己勁....但d中6實在好廢=.=...我都可以扭佢幾個....睇到我腳好痕呀>o<

但冇得踢=.=...慘!!....突然落雨=.=好在有帶雨傘.....同m麟兩個...搭的士返屋企

今日無功課...返去又打機=.=.....戰場都幾過癮啵....

而家係10:00pm...而家"紅雨"呀@@...聽日唔知洗唔洗返學唷!!

哈..攰攰地...沖涼先....

*完*

 

2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


早起 分類: 未分類

今朝6點半...表弟打黎叫醒我去踢波...哈=.=!..點知同尋日一樣....又訓過=.=8點先起身

即刻換衫衝去富善...因為又係打機打到太夜了...

嘩...今日好焗呀....踢得好辛苦....踢左個幾鐘...已經全身濕哂laaa....

走luu...9點9返到家....即刻沖涼.....屋企開左冷氣...~.~正呀!!

哈!!....妳終於online laa><..開心唷!!....不過傾左陣=.=妳又off左

1點luuu....今日要照顧表弟....好野!!..有得玩winning10....~.~!

上左表弟屋企...即刻試下隻winning10先@@.....嘩...正呀!!  今集d動作比上集更仔細...控制更困難@@.

用keyboard玩得多@@....今日用手制玩...發覺原來手制仲好用.....哈!!...搵日買番個手制先

哈...帶左功課去做kaka!!....玩到5點幾.....係時候開工laa....做做做做....做到8點!!

真係有d嬲呀.....本來有個大好機會..可以出去同佢食飯.....!!

點解要撞正今日又有兩個所謂好重要的親戚落左黎...一定要同佢地食飯....!!!!

嬲呀!! 嬲呀!!.....落到去無乜心情食野....食左少少...坐左陣.....自己走先!!

返到屋企....好攰laaa...今朝一早就去左踢波...!!

玩多陣魔獸世界  沖涼...訓luu~

*完*

尋日冇打日記=.=! 分類: 未分類

尋日本來=.=想10起身去踢下波o既....點知起左身...去個小解=.=又訓番!!

11點半先醒...跟住打左陣機....同媽子去左食野.....ohhh! 頭髮長了!!..要剪luu!

等下等下...@@愈來愈多客...幫手洗左1個頭o=...跟住等到訓著左!!

表哥黎左啵@@....佢又要剪髮啵....呵!!...又係我幫佢洗頭a"a....

估唔到啵...表哥原來是個"高手"....教左我好多野@@!!....kaka今次自信爆棚laa

同表哥去機鋪玩左陣......剪完髮...返到屋企...無野做又打機=.=~

聽日做功課....ohhhh!!做乜妳兩日都冇online唷>o<!  哈!!...一定係去左旅行luu~

o...成晚都打機....玩到3點幾=.=!  聽日要6點半去踢波!!

*完*