今日1點起身=.=...全家人都走清光......冷清的房間..只剩下我一個....寂寞得很
煮左個麵食就算了.....一隻麵都可以食飽我....真係估不到=o=~
等等等等等等妳上線......無聊做左樣功課...但係又唔想做...唉~!
唉....肥聰..你實在太頹廢laaa......又去左打機....唉....
(你d錢第日養人ga....唔好再亂用laaa>o<)
哈...真係想快d玩 "勁舞團" 呀>o< d/l得咁鬼慢=.=~聽日先有得玩luu~
本來去買車仔麵...不過行去吉之島....實在抵受不到壽司的誘惑a"a...終於買3條手卷 1盒細卷 25蚊ja(抵!!!)
跟住傾傾傾傾到10點半....捱唔住laa...去左沖涼...諗住訓教...
但係訓唔著@@奇怪.....不嬲都一覺訓天光架啵"!!
=o=跟住就起身...打埋今日o既日記先
___________________________________________
妳感受到嗎?? 呢排感覺好怪呀~
可能自己諗得太多....太心急laa~
___________________________________________
(完) |