||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


無時間laa 分類: 未分類

今天本來想10點起身溫書....點知鬧鐘俾老豆禁熜左...又冇叫醒我!!!
慘!!  想努力都唔俾我努力>v<   2點45先起身....換衫落街食早餐?? 午餐?? 
食完野...已經4點半   無帶遮..但落雨中....入左機鋪避雨!!

睇人玩真係悶....望望銀包...得12蚊=.= 睇睇睇   諗諗諗....最後玩左10蚊!!
我玩果部睇黎有d問題....我咁渣....係排名榜做到第一!!
玩完又5點luu...雖然雨仲未停  但係唔可以係咁等!   經街市返屋企先..呵呵!!  唔洗淋雨kaka

返到家  聽左陣歌,,,哈哈!! 拎到mandy(蔣雅雯)個xanga   原來佢都ok令女啵!!
佢個日記=.=大部份都係相黎o既....點解好多人都會帶相機出街o既lol??

好laa 就6點laa   溫世史先...

8點 - 9點30.....用黎做左一件對我黎講好重要o既事!!
表哥講得岩....原來問題黎到...自然會諗到方法哄!!

跟住去左阿姨屋企食飯....睇左 荷蘭vs塞黑  場波都幾激 最終又係 1:0 完場
睇完波悶到1點幾...先返屋企....打日記

沖涼訓luu  聽日放學溫maths!

*完*

2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


回校溫習 分類: 未分類

今朝10點9起身...換衫去m記等人   等左5粒字....阿超到了!!
一齊去左大元  食早餐....間野都唔錯啵!!   嘩=.=!!  俾3個人放左飛機!!
寶欣 & 巧宜....到了!!  人齊上去luu!

回到學校  一個學生都無......入到自修室!!  個個開始溫書!!
每個人都好似打好左基礎....而我就乜都唔識....今次真係死火laaa....
我對住本世史書...點解好似好難集中咁o既....點算呀!!  唔想咁快要走呀!!

坐左個幾鐘..大家開始心散....休息下!!   吹下水!!
大家都散哂luu....吹水吹到5點半=.=!!  希哥要我地走人luu!!
落左去大埔墟....買左d零食   好耐無買咁多零食=.=!!
去m記坐陣   吹左陣水   傾左咁耐...仲有咁多野傾o既...哈哈!!

7點luu  大家都回家了   我就去左剪髮....太長唔好睇!
9點有波睇呀...英格蘭vs巴拉圭!!  點知就去睇波前....收到了一個..令我自己都唔開心o既消息!
"既然係做左決定...就一定唔可以後悔"

睇波luu...心情都不太好....加上場波   普通!!    英格蘭守得不錯唷@@ 最終 1:0 完場
回到家...玩左陣....而家12:30.....溫陣世史....訓教!!

*完*

2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


舒服哂 分類: 未分類

今日....憑著一個數十秒的電話....就能看透你這個人的人格!!
我睇住哲瓜行去的士站....果陣我就係ok果度.....
到左的士站..你地已經唔見哂.....打比你....你竟然話...係等我等到7點半??
我上的士果陣都只係7:27..你話等我等到7點半?
唔想同我搭咪出聲囉

呢幾日都係落雨日....心情都自然差左d....
頭兩堂econ...一上堂就要quiz   慘慘呀!! 明明識做=o=不過唔夠時間做
對番答案果陣=.=...我未寫哂果d答案...原來係岩哂....=.=!!

pe堂仲落緊雨   自由活動都冇得踢波   無癮aaa
佢地打乒乓波   我就用腳控  哈!! 有難度   好玩唷!!  最高紀錄 7下=.=!!
嘩...玩個乒乓波  都玩到出哂汗lol....

comm laa   今次個quiz真係唔識laa.....陣亡了!!!
eng  個miss 竟然話我3份作文都冇交=.=...我明明冇交1份咋嘛!!  傻ga..話會冇平時分=.=!!
交左都冇平時分...=.=咩世界!?

放學luu    統帥幫我溫econ   要開始重拾心情laa  雖然已經係尾聲
但都要盡少少力.....我唔想升唔到呀!!  但心情未完全可以收拾....心中仲掙扎緊
"不如玩多陣先laa"=.=成日出現呢個心態!!

好舒服呀...將心入面o既一次過講哂出黎....多謝妳呀~.~
嘩..已經12點3 laa   仲未做哂功課=.=....做埋訓教luu

*完*