今日....憑著一個數十秒的電話....就能看透你這個人的人格!!
我睇住哲瓜行去的士站....果陣我就係ok果度.....
到左的士站..你地已經唔見哂.....打比你....你竟然話...係等我等到7點半??
我上的士果陣都只係7:27..你話等我等到7點半?
唔想同我搭咪出聲囉
呢幾日都係落雨日....心情都自然差左d....
頭兩堂econ...一上堂就要quiz 慘慘呀!! 明明識做=o=不過唔夠時間做
對番答案果陣=.=...我未寫哂果d答案...原來係岩哂....=.=!!
pe堂仲落緊雨 自由活動都冇得踢波 無癮aaa
佢地打乒乓波 我就用腳控 哈!! 有難度 好玩唷!! 最高紀錄 7下=.=!!
嘩...玩個乒乓波 都玩到出哂汗lol....
comm laa 今次個quiz真係唔識laa.....陣亡了!!!
eng 個miss 竟然話我3份作文都冇交=.=...我明明冇交1份咋嘛!! 傻ga..話會冇平時分=.=!!
交左都冇平時分...=.=咩世界!?
放學luu 統帥幫我溫econ 要開始重拾心情laa 雖然已經係尾聲
但都要盡少少力.....我唔想升唔到呀!! 但心情未完全可以收拾....心中仲掙扎緊
"不如玩多陣先laa"=.=成日出現呢個心態!!
好舒服呀...將心入面o既一次過講哂出黎....多謝妳呀~.~
嘩..已經12點3 laa 仲未做哂功課=.=....做埋訓教luu
*完*
|