||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


唉.... 分類: 未分類

今日...一起身就落緊雨...濕濕淋淋的天雨...不太受歡迎呀!!
上到課室.....悶悶悶!!   

不嬲自信都無乜...呢排自信..更加係不知咩原因跌到落谷底.....
自卑o既感覺...就不斷湧現     成個人都無乜心情....

點解會咁ga?  大考將近...自己成績咁遜色.....而且很難提起勁來溫習!!
就近原因.....這種感覺就浮現出來..?? 想傾計...搵邊個可以真心傾下心事.......

有沒有人試過我這種感受.....?

唔知打咩好laa....溫陣商業  沖涼  訓教 luuu

*完*

2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


心情不爽! 分類: 未分類

岩岩玩左個心理測驗!!...真正的知己朋友...出現左?? 未出現???

A. 水果香形象

你充滿自由愉悅的氣息,總是沉溺在遊樂場當中,像個天真無邪的孩子。有你在的地方,整個氣氛都會興奮起來,所以你是聚會中不可或缺的人物。雖說你個性開朗,受到大部份人的喜愛,但別人一般認為難以跟你成為親密好友,即是說,你給人的印象只是個搞笑能手。有些人覺得你愛玩弄別人,依賴性又強,所以不太願意親近你。不過,真正的你其實十分成熟穩重,正因透徹了解你的人不多,所以知己朋友也相當少。

今日係day6.....頭4堂都好精神!!  到左第5堂  可能用左太多能量=-="
係第5堂最尾...10mins我終於倒下了....到左econ laa~.~!!
但係...一樣聽聽下....釣左魚..!!   死火=.=  econ都訓...點合格....!

lunch到了....食飽左去打下拍球先.....但係!!   感覺上我o既存在...好像沒有什麼太用途!!
其實我生存為左咩...??  玩?? 訓??  知己不多...能傾訴心事有幾多個呢????

到平時一樣返到屋企....無聊地開左機腦....我師傳個fd add我=.=
叫我教佢玩魔獸....哈!! 無計laa  鬼叫係師傳個fd咩....只好帶下佢做任務!!
但係他竟然唔識打中文...要我睇英文...哈!!  都識睇啵!!....玩到8點!!

玩左陣msn...已經9點7......要做功課luu

心情不太好唷....真想搵人傾下計!!

2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天


所以都唔食飽la=.= 分類: 未分類

ohhh!..今日成2回先起身....本來想10點幾起身...But無教鬧鐘...=.=
跟住同媽媽..去學利食粉....之後去左戲棚買野食lol
哈=.=!!...食飽左...又去買野食....今日太放肆la=.=

上左表弟屋企玩左陣....好悶唷=.=!!....之後去左機鋪玩左陣!!..好耐無玩luu
返到家...睇enson演唱會....嘩!!太正laa....迷上左enson a"a
媽媽打黎luu...去鋸扒??  哈   忍唔住都係去左食=.=!!
唉..食得太太飽laa...好辛苦><!!   所以都唔食咁飽laaa!!

返到家...已經10點幾...同helen傾左陣計...你要加油唷~.~要跨過呢個難關呀!
12點luu....打日記玩陣機....沖涼訓luu

*完*