||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


嘩嘩嘩 分類: 未分類

原來都好耐冇打日記luu.. 
呢排都有去跑步呀xdd   要減肥 減肥 減肥 減肥!!!!!!!!!!
哈哈....跟住佢地去游水...連自由式  我已經差不多學識了....
我只是在旁偷師xdd a"a!!

暑假都已經過左一半luu!!
瑪利亞 / 遵理 好呢...?
碼利亞d人好雜....遵理好似幾好!!   人地都就開學laaa
我要快d...搞清楚自己前路....

不說了...聽日又去跑步xdd
*完*

2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


失落 分類: 未分類

kitty brick真搶手.....行哂大埔d m記
每間的職員都俾同一個答案我...:唔好意思呀! 已經冇哂貨laa
本來抱著希望四周找....最後失望地回家

神呀...這是考驗嗎??
是否通過試煉便成功......??

唉....心情已掉進谷底去

2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


旅行完畢 分類: 未分類

8月1日    我同親戚一共9人....返大陸 中山+順德+番禺
這次是第一次外出旅行  17歲仔=.=第一次去玩    唉!!
初頭上到去  其實我好討厭大陸 感覺一點都不好!! 反感
大陸第一餐真係....我實在接受唔到..食左少少就冇食
跟住就出發去番禺睇動物       咦!!  d動物身上的味道好臭...
不過d老虎仔好得意!      @@都衰我冇帶電話去影><
跟住去睇白虎表演....好型呀!!  大大隻o既白虎   加上威猛o既咆哮!!  想要隻=o=xdd!
嘩...熱死人呀!  真係辛苦呀!!  接著去左間飯店食晚飯  但當時只係6:xx pm=.=
食完後又去長龍睇馬戲表演..  又是人生第一次  非常精彩呀!! 
哈哈  有個跳水部分  表演者跳左幾次..搞笑一番後!!   上來找尋"新成員"一同跳水xdd
這位幸運的新成員....就在不情願的情況下=o=俾人拉左上去...初頭佢唔敢跳xd
跟住佢俾人攬住跳左落xdd   仲有好多細節...唔多記得!    跟住去酒店
5星級的 真的是 5星級的  好正唷!!   仲去左腳底按摩  這次亦是人生第一次=o=!
爽到震震震呀~.~!  果晚4點先訓   訓得好似不太好

8月2日   一早7:30起身換衫去食 中西式自助早餐!   又是人生第一次=.=早餐食自助餐
跟住去一個叫粵暉園的地方參觀  不過本來呢個景點比較悶   但入面有d小型觀見車一個人駕駛的
本來由一個普普通通的參觀  變為 4個細路=o=的賽車場xdd  最後搞到全團人等我地4個細路
仲要俾人鬧xdd  不過好開心xdd  所以無所謂laaa 
跟住去食午餐.....今日的饍食不錯喔!  食完去左一個果園....第一次見 紫芯的火龍果  不過我冇食xd
接著去了騎馬....xdd  我咁重 竟然搵到隻 大馬   全場最大隻=.=xdd   Yooo!  好過癮...亦是人生第一次
有得射箭啵.....6年級玩過一次  今次如果射中紅心...會有隻乳鴒xdd    呵呵呵!! 箭法如神   射左幾枝  射中紅心
=.=嘩   係咁食!!  實肥laa  咁樣樣玩玩下已經 3點幾.....全程都落住毛毛雨
搭左個幾鐘車...已經又食晚飯.....今餐都唔差  1日比1日好
今日要住4星級酒店   有點介意=o=...因為5星級實在太正喇   入到房間
同5星相比...差得遠!  間房細左一半=.=   我對休息的地方要求比較高=.=  所以我有點不喜歡!
不過 不喜歡還不喜歡   事實還事實   人要學會面對事實    所以硬著頭皮住了一晚
但係...很奇怪    住4星  訓得比較好...不過這是因為太攰而已xdd

8月3日  最後一日  天公不造美  一起床就下著大雨  食完一餐清淡的中式早餐
出發去長龍遊樂場.....今日再次嘗試好多的人生第一次    首先去玩十環過山車
果一下的離心力  實在好勁  從未試過  我太重我怕自己會捱唔住....但果下離心力又剌激又擔心
接著玩一個叫 洗衣機   離力心無咁大  但轉黎轉去好正~.~! 
跟住玩 摩托過山車  呢個安全感比較少=.=你們想像坐係架電單車上面  咁高速係軌道上移動仲要轉左轉右
但係又好好玩....不過做足安全措施的    然後去玩 八爪魚    呢個好玩唷..離心力似玩千秋
不過落住雨=.=...全身濕哂....不斷咁落    之後去玩最多小朋友玩的 碰碰車xdd  仲玩左幾次
低b下都幾好玩

買左d手信送俾人xdd...希望佢會鐘意xdd a"a
攰了  沖涼  訓教luu
*完*