8月1日 我同親戚一共9人....返大陸 中山+順德+番禺玩
這次是第一次外出旅行 17歲仔=.=第一次去玩 唉!!
初頭上到去 其實我好討厭大陸 感覺一點都不好!! 反感
大陸第一餐真係....我實在接受唔到..食左少少就冇食
跟住就出發去番禺睇動物 咦!! d動物身上的味道好臭...
不過d老虎仔好得意! @@都衰我冇帶電話去影><
跟住去睇白虎表演....好型呀!! 大大隻o既白虎 加上威猛o既咆哮!! 想要隻=o=xdd!
嘩...熱死人呀! 真係辛苦呀!! 接著去左間飯店食晚飯 但當時只係6:xx pm=.=
食完後又去長龍睇馬戲表演.. 又是人生第一次 非常精彩呀!!
哈哈 有個跳水部分 表演者跳左幾次..搞笑一番後!! 上來找尋"新成員"一同跳水xdd
這位幸運的新成員....就在不情願的情況下=o=俾人拉左上去...初頭佢唔敢跳xd
跟住佢俾人攬住跳左落xdd 仲有好多細節...唔多記得! 跟住去酒店
5星級的 真的是 5星級的 好正唷!! 仲去左腳底按摩 這次亦是人生第一次=o=!
爽到震震震呀~.~! 果晚4點先訓 訓得好似不太好
8月2日 一早7:30起身換衫去食 中西式自助早餐! 又是人生第一次=.=早餐食自助餐
跟住去一個叫粵暉園的地方參觀 不過本來呢個景點比較悶 但入面有d小型觀見車一個人駕駛的
本來由一個普普通通的參觀 變為 4個細路=o=的賽車場xdd 最後搞到全團人等我地4個細路
仲要俾人鬧xdd 不過好開心xdd 所以無所謂laaa
跟住去食午餐.....今日的饍食不錯喔! 食完去左一個果園....第一次見 紫芯的火龍果 不過我冇食xd
接著去了騎馬....xdd 我咁重 竟然搵到隻 大馬 全場最大隻=.=xdd Yooo! 好過癮...亦是人生第一次
有得射箭啵.....6年級玩過一次 今次如果射中紅心...會有隻乳鴒xdd 呵呵呵!! 箭法如神 射左幾枝 射中紅心
=.=嘩 係咁食!! 實肥laa 咁樣樣玩玩下已經 3點幾.....全程都落住毛毛雨
搭左個幾鐘車...已經又食晚飯.....今餐都唔差 1日比1日好
今日要住4星級酒店 有點介意=o=...因為5星級實在太正喇 入到房間
同5星相比...差得遠! 間房細左一半=.= 我對休息的地方要求比較高=.= 所以我有點不喜歡!
不過 不喜歡還不喜歡 事實還事實 人要學會面對事實 所以硬著頭皮住了一晚
但係...很奇怪 住4星 訓得比較好...不過這是因為太攰而已xdd
8月3日 最後一日 天公不造美 一起床就下著大雨 食完一餐清淡的中式早餐
出發去長龍遊樂場.....今日再次嘗試好多的人生第一次 首先去玩十環過山車
果一下的離心力 實在好勁 從未試過 我太重我怕自己會捱唔住....但果下離心力又剌激又擔心
接著玩一個叫 洗衣機 離力心無咁大 但轉黎轉去好正~.~!
跟住玩 摩托過山車 呢個安全感比較少=.=你們想像坐係架電單車上面 咁高速係軌道上移動仲要轉左轉右
但係又好好玩....不過做足安全措施的 然後去玩 八爪魚 呢個好玩唷..離心力似玩千秋
不過落住雨=.=...全身濕哂....不斷咁落 之後去玩最多小朋友玩的 碰碰車xdd 仲玩左幾次
低b下都幾好玩
買左d手信送俾人xdd...希望佢會鐘意xdd a"a
攰了 沖涼 訓教luu
*完* |