12:00未訓醒....阿姨打黎叫我去食sushi yeah!! 好耐冇食luu~
一起身就食飯落肚= =...真滿足! 食飽後....收到電話
被召去Mk行街 反正無野做 去行下 好過日日係屋企自閉
忘記她算是個鬼妹仔=.=...竟然說整天都會用英文來溝通...真是新嘗試
好 很好 非常好!...我都想試下
去到Mk真係一句中文都無講...勁! 一路行 一路上緊英文堂=.=大家試過未呢??xdd
行到無力了....不過佢地仲有野睇......繼續上英文堂= =買齊佢地要買o既野
坐火車 回大埔! 撞正放工時間...火車勁多人...好迫呀><~
返到大中...又行左陣....然後一路行一路影相=.=....D人以為我地傻o既=.=
8:00 係時候回家睇姑姑laa 雨都差不多停了
回到家=.=攰死了...咁o既樣第時點出黎做野=.=
表妹竟然黎訓...仲要訓兩晚.....咁熱鬧o既??
話咁快 1:00 =.=不是嗎!!
玩陣...訓
*完*
|