終於到左考econ laa....好緊張呀 收到卷...就係咁寫!!
心諗著已經落左場.....寫左先算....錯都冇計...識幾多做幾多!!
考完卷一 滿心好像實合格的樣子=o=....其實可能錯好多!!
對mc laa....果然冇錯=.=...每次做mc都會釣魚=.=...釣左5mins
開始作戰...填呀填呀.....最後今次冇做唔哂
放學luu....又落大雨.....5個狼狽的女仔....衝落山@@像走難!! kaka~
我同稟稟去搭的士....回到家!! 兩隻褲腳濕哂呀...><~
跟住同爸媽去食lunch...飽到屎a"a......考完今日好似鬆左半口氣.....仲有最後一戰--->商業!!
加油...死背=.=!!
回到家....無聊上網
不知不覺時間過得好快...已經9點!!
睇碟先....睇完溫書...!
|