尋日4:30先訓 今日2:00先起身
試都考完喇 時間真係過得好快.....回想開學果陣 我仲遊緊魂!!
醒覺時已晚了 追唔到lu 不過我無後悔今年重讀 因為我覺得成長左
加上後悔都無用....識到妳 實在令我好開心
不過.....現在擁有的 不是我想要的 我要的是成為好朋友!! 已經唔敢再諗
希望妳知道.....
哈哈 今日副本團 大豐收 拎到好多唔岩自己用o既裝備="=
今日打機果陣 追左兩團人 一團係精英團 一團係比較弱的團
精英團由頭打到尾 弱團一開始已經滅左兩次團....=.=!!
我的新天賦完全發揮哂出黎...最強的補血人a"a
6:00落左去踢波 玩到7:15...攰luu="=
沖涼 打日記 一陣去阿姨度食飯a"a
今晚有兩場 8強大戰 英格蘭vs葡萄牙 & 巴西vs法國~.~
o...英格蘭出局了 輸12碼xddd
跟住係阿姨睇埋另外一場.....巴西一定嬴喇!
ohhhh! 事實真係唔能夠想信!!! 巴西出局><...點解呀!!
不過法國真係打得幾好!! 前鋒好快...中場守得穩!!
朗拿度又跑唔郁=.=....好多進攻都斷攬......不過算laa 都拎左5屆世界盃
返到屋企...5點幾laa= =....天都開始光...攰到死
沖涼訓教...都唔知會幾點先起身...="=
*完* |