因為擔心朋友的安全....竟然會比人打???
喂喂喂!! 我自己,你屋企人 都咁緊你...唔想你放縱落去咋
你d朋友..點解會咁野蠻架?? 因為你媽媽搵我黎同佢比..佢唔服氣 就想打我??
嘩....咩男人呀! 自己能力比我低...就想打人! 什麼世界?
唉.....
我只係做我能存範圍做到o既野ja 都有錯嗎??
唉..去到呢個地步....你自己諗清楚laa 我地乜都做哂la
你要放棄 我都冇辦法...但你都唔好令我會有生命危險丫 話我突然間咁絕都係咁講架喇
係咁喇...你自己好自為之喇!
做朋友做到咁o既地步 差不多了! |