看看月曆 上一次打日記已經是 1個月前 的14號!! 剛好1個月
由開學到而家....每日都過著一些無目標的生活
而家好窮....但唔想面對社會....出面世界是怎樣的??
我好怕..我不知怎面對 令到我遲遲都沒有去找工作!
我有去睇過ga....但工作時間都和上課時間..不能配合
做m記?? 太辛苦了...我唔會做的!
我想怎樣? 我都看不出前路呀....
_______________________________________________
11點起左身...一起就被媽媽話..唔好開電腦嘈住哂.
不過我都開左=.=....唔俾開,只係因為打字時的聲音好嘈...
咁所以我冇打機...轉睇龍珠!!
1點..就跟公會的人..去打副本
副本真長時間..打到4點半還未打完..
一路同蓉蓉傾電話 一路打...
打完lu...傾到6點半! 又好悶了!!
無野做..打機都好悶=.=....之後索女打黎
又傾左陣....8點luu
老豆返左...今晚冇飯食....食水餃!
老豆乜都冇買....!! 唉..
*完*
|