||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


一年半! 分類: 未分類

又轉日記新歌...今日厲害laa
大陸歌手...海豚公主...張靚穎!
點解叫 海豚公主...??
因為...你地聽聽..首"loving you" 入面o既海豚音
你地就明ga laa    海豚音係一種 比高音仲要高o既音率! 

今日上堂睇龍虎門@.@....用i pod睇!  第一次感覺真爽!
黎左個新miss...有d睇頭咁laa!
但上堂都係差唔多.....

放學luu..俾家俊拉左上去佢學打機....
跟住就出事laa...蓉蓉打黎...家俊即係脾氣大變!
哈...男仔真係打機第一??  我都鐘意打機...但都唔放第一的!
死火了....蓉蓉嬲了....家俊你的好事=.=....
好在夜晚...度氣過左少少

真係要我等年半呀>o<......等??
我真係等ga....哈!
點會咁易放棄!!

呵呵!  聽朝去食早餐!
*完*

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


一公升的眼淚 分類: 未分類

<一公升的眼淚>

今日已經睇完...11集!
太多喊位 太感人吧........
喊到我個人都有點攰!
18次....會太多嗎? 會太誇張嗎?
_____________________________

見工.....我應該係時候要做一點有意義的事!
今日本來去見工...但我還是有點怕...
未試過踏出社會.....
_____________________________

感情......每日都等待著
何時會來...
有人說...有的時候會覺得煩 冇的時候就好想有
但我覺得  可以在感情路上...受傷   也是福氣!
_____________________________

心想的一切...能否實現嗎?
我有能力改變她嗎?

一切都不知道.....

2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


百感交雜 分類: 未分類

這篇日記本應是昨天的!

是一個對我來說...期待了多久的日子
十一點起床...洗臉刷牙...接到電話了..
香港仔lol?? 多遠喔! 一個令我心驚驚的任務!
送她回去..不是問題..而家回程路...我應搭什麼車回大埔??
哈哈哈=.=!

好了! 先去食個下午...
然後等等等等......
原來她早己到了大埔..卻不給我電話 !多擔心!
終於見到她了...呼!   只後去接家俊...只後出左旺角!

無無聊聊行左 差不多 2hr...都搵唔到想做o既野.....
之後行下朗豪坊..lol有多人化鬼妝..打扮好似喔!
無野做..走左去食甜品....食完之後...終於搵到想做咩laa
去唱k...食埋自助餐....
唱到laaa 唱到laa  果一下高音~.~....不過呢...把聲好抖下lu=.=!
嘩...埋單果陣...呆了!  414@.@.....破產laa!  3個人 414
不過係開心o既...414都由佢laa~.~

唱完已經11點lu...家俊陪埋我同她返香港仔
哼!...其實我唔想家俊陪....因為我太小心眼=.=
後來...發生左d野...太不開心了
送到屋企樓下..家俊在同我講番真相....
我知道了...我一直錯怪你...我太細路仔laa....
太多野...一下子放係個腦度....眼淚忍不住!
知道一點我一直唔知o既野....我要改造自己...全方面都要改造!!

唉...落左車  同家俊再傾左陣...!
傾傾下..送埋家俊返屋企tim=.=~
哈...返屋企lu...
沖埋涼已經4點laa......之後不能入睡!!
輾轉反側...天都光了!   唉唉唉!
一個百感交雜的日子!

*完*