這篇日記本應是昨天的!
是一個對我來說...期待了多久的日子
十一點起床...洗臉刷牙...接到電話了..
香港仔lol?? 多遠喔! 一個令我心驚驚的任務!
送她回去..不是問題..而家回程路...我應搭什麼車回大埔??
哈哈哈=.=!
好了! 先去食個下午...
然後等等等等......
原來她早己到了大埔..卻不給我電話 !多擔心!
終於見到她了...呼! 只後去接家俊...只後出左旺角!
無無聊聊行左 差不多 2hr...都搵唔到想做o既野.....
之後行下朗豪坊..lol有多人化鬼妝..打扮好似喔!
無野做..走左去食甜品....食完之後...終於搵到想做咩laa
去唱k...食埋自助餐....
唱到laaa 唱到laa 果一下高音~.~....不過呢...把聲好抖下lu=.=!
嘩...埋單果陣...呆了! 414@.@.....破產laa! 3個人 414
不過係開心o既...414都由佢laa~.~
唱完已經11點lu...家俊陪埋我同她返香港仔
哼!...其實我唔想家俊陪....因為我太小心眼=.=
後來...發生左d野...太不開心了
送到屋企樓下..家俊在同我講番真相....
我知道了...我一直錯怪你...我太細路仔laa....
太多野...一下子放係個腦度....眼淚忍不住!
知道一點我一直唔知o既野....我要改造自己...全方面都要改造!!
唉...落左車 同家俊再傾左陣...!
傾傾下..送埋家俊返屋企tim=.=~
哈...返屋企lu...
沖埋涼已經4點laa......之後不能入睡!!
輾轉反側...天都光了! 唉唉唉!
一個百感交雜的日子!
*完* |